gla og frustrert på samme tid...

summer82

Forumet er livet
No sliter e med følelsene her... å det er faktisk ikke barseltårer eller barselkvinnesyndromet denne gangen[:'(]

Først den glade: Jeg har endelig fått til pumpinga no[8D] Så no pumpa e 40 ml ETTER amming noe e syns ikke va så ille[:)]

DEn frustrerte: NYRA!!!! DEn er laaangt fra bra, å bli bare verre og verre[:(] Ringte kirurgisk poliklinikk no idag spurte om e snart fikk ny time til å fjerne stenten som ligge oppi nyra, no er det nemli så ille at e slite m å sitte fordi e rett å slett he vondt hele veien fra nyra til helt ut urinrøret[:'(][:'(][:'(][:'(] Så e slite virkeli med dette no... Tenkte stikke levere ei urinprøve imorga for å sjekke om der kan ha kommet en infeksjon siden dette er fare for når man har stent.. Håper jo ikke! men no er jeg LEI av smerter[:(][:(][:(] Trodde ting sku bli bra etter fødsel e... sukk!

D va dagens hjertesukk fra meg[;)]

Hurra for pumpinga[:D]

Når det gjelder den stenten så syns jeg virkelig at du har fått nok! Håper det ordner seg, og at de finner en bra løsning på det.
Sender en stor trøsteklem[:)]

ORIGINAL: Ditee

Hurra for pumpinga[:D]

Når det gjelder den stenten så syns jeg virkelig at du har fått nok! Håper det ordner seg, og at de finner en bra løsning på det.
Sender en stor trøsteklem[:)]

Takker[:)] ja veldi hurra for pumpinga[8D]
Stenten skal iallfall ut å da håååpe e ting går se til[;)] Nok smerte no!!!! leeeei!!!

Back
Topp