Hei!
Det finnes mange gode løpevogner, og for meg er stort sett eneste ulempe at løpevognene ofte ikke har vendbar sittedel. Men siden du skal ha en annen vogn i tillegg er dette ikke noe problem

Lett vekt og håndbrems synes jeg er det viktigste i en joggevogn. Jeg ville sett på
Thule Urban Glide fordi den triller kjempelett, lav vekt, store bakhjul, den kommer frem overalt. Om du løper på bane kan man faktisk skru på et hjul foran så den heller svakt mot Høyre eller Venstre. God håndbrems og fin komfort for barnet. Svingbart hjul foran gjør den velegnet på gåturer i all slags terreng, også inne på t-banen. Hjulet låses når man jogger. Kan få med bag, anbefalt kun å jogge på jevnt underlag, type bane eller jevn asfalt med bag. Men man ser firt om noe annet funker
En annen mulighet er å se an litt også heller kjøpe en god multisportsvogn. Altså sykkelvogn som kan konverteres til joggevogn og pulk. Ville her sett etter en med justerbar seterygg mtp søvn hos baby. Mest aktuelt fra mellom 4-6 mnd med småbarnsinnsats/babyslynge. Passer fint om dere er en aktiv familie som tenker at dere likevel vil ha glede av sykkelvogn og evt pulk. Har bare erfaring med thule her. Ville sett på Thule Sport og Hamax Outback. Begge har egenskapene jeg nevner over pluss håndbrems.
Hva du tror passer best for deg, veit jo bare du

og har du født før har du jo litt erfaring fra post partum også. Det er kanskje viktigst med styrketrening de første månedene etter fødsel og særlig at bekken og underliv er ok før man begynner å løpe. Om du har en annen vogn og er usikker, ville jeg venta med å kjøpe joggevogna til etter fødsel. Man veit jo ikke engang hva babyen synes om dette - mi lille tuppe på 6 mnd var vel på sånn 10-15 trilleturer i bag TOTALT de første 4-5 mnd. Og samtidige endte med at hunsatt mer i bæresele eller at jeg løp hjem med en hylende unge. Hun fullstendig hatet vogn og ville bare være i bæretøy. Men mitt eldste barn var motsatt og sov gode, lange dupper i vogn helt fra han var nyfødt. Umulig å vite på forhånd med andre ord