Glødende hud?

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg har lest flere plasser at gravid gløder og får så flott hud. HAH! Huden på beina mine er blitt så tørr, aldri har jeg hatt spesielt tørr hud, noe sensetiv hud men aldri tørr.

Jeg smører beina med veldig rik fuktighetskrem eller body butter HVER DAG, men noen timer så er de like tørre igjen? Altså knusk tørr og huden skjolder av? Hva er dette for noe tull da :S

Hadde også blitt kvitt kvalmen på ei god stund, tror du ikke jeg midt under forelesning i dag måtte løpe på do og kaste opp. aaah gledene over å være gravid...*sukk*

At gravide gløder, har jeg hørt! Men fin hud? Det har jeg aldri hørt! :p

Det eneste som gløder hos meg er vel den lett røde huden rundt alle kvisene jeg har fått.....

Kan ikke si at jeg føler meg så glødende for tiden! Og fin hud? Har jeg ikke sett. Aldri vært plaget med kviser, men nå er pannen min full! :-(

Det sies jo at om mor mister litt av skjønnheten sin, venter hun en jente, og motsatt. Så det kan jo hende at tørr hud osv telles som en del av skjønnheten, og at dere venter jenter! :-)) Jeg har en del kviser, og det har bare forsterket min jentefølelse!

Jaja.. da jeg gikk med gutten min hadde jeg strålende fin hud! Har alltid vært plaga med huda, men da kunne jeg plutselig gå helt uten sminke, ingen kviser, og fikk kommentarer på gløden ja..
Nå er jeg kvisete og ekkel, og føler meg helt ræva.. blir spennende å se om det er en kjønnsforskjell som er grunnen til det.. men jeg tror det er så store forskjeller fra gang til gang, at det kan vel like gjerne være noe annet.. Vi får se.. Kjipt å føle seg som et rass da.. :P

Forrige gang jeg var gravid, følte jeg meg litt mer glødende. Huden var veldig fin, og jeg hadde nesten ingen urenheter. Nå derimot har jeg mange små røde nupper i panna og mange hudormer rundt hakeområdet, som ikke forsvinner selv om jeg renser huden ordentlig.

Fikk gutt forrige gang, og har egentlig guttefølelse igjen... Blir spennende å se hva det blir :)

Mrs.Chuck Bass skrev:
Det sies jo at om mor mister litt av skjønnheten sin, venter hun en jente, og motsatt. Så det kan jo hende at tørr hud osv telles som en del av skjønnheten, og at dere venter jenter! :-)) Jeg har en del kviser, og det har bare forsterket min jentefølelse!

jeg hadde grisetørr hud sist gang, fikk større nese, større føtter, masse kviser og fett hår!
jeg har en gutt

Jeg var full av kviser på ryggen, ansiktet glinset av fet hud, nesen hovnet opp tidlig (har stor nese fra før) å jeg fikk en gutt.

M_N86 skrev:
Det eneste som gløder hos meg er vel den lett røde huden rundt alle kvisene jeg har fått.....

HAHAHAHA, utrolig bra skrevet;-) akkurat d samme her:-)

Back
Topp