Gløden og symptomer

Hahahaha:hilarious:

Jeg er kusina til pumba jeg også :hilarious: Svetter på nattestid, og sover støtt og stadig.. Har funnet ut at gløden kommer av at jeg endelig sover nok :hilarious::hilarious::hilarious:

Her har jeg en på 15 mnd som ikke sover nok, så dermed sover jeg også lite:hilarious: Han mener at når kl er 03 på natta, så skal det snakkes etter å ha fått mamma sin puppemelk:oops: Roter rundt i senga si og holder på i flere timer- sov unge, sov:rolleyes: Da jeg var gravid med gutta følte jeg meg fin, med jentene var det omvendt. Hadde mer vondter med jentene også, for ikke å snakke om hyperemesis i 5 mnd:puke

Jeg føler også jeg gløder nå :shy: Mener det var likt på samme tid sist.

Noen her som føler de gløder? :hilarious:

Før positive tester, så hadde jeg så uren hud uten like. Jeg fikk kviser overalt selvom jeg aldri bruker å få det. :bored:

Men nå, 4+0/4+1, i går og idag så føler jeg at gløden har kommet :hilarious:
Huden er kjempeglatt, håret er fyldig og leppene mine er fyldigere:hilarious:

Litt annet av symptomer her er at puppene er så ømme. Sliter med å ha på meg bh, så vurderer å kjøpe sportsbh faktisk :hilarious:

Mannen mener jeg gløder :happy: Jeg føler jeg får fortere fett hår og er kjemptrøtt :geek

Føler ikke det er noe glød her akkurat, ser sikkert like sliten ut som jeg føler meg :p Er så heldig å ha atopisk eksem som blusser opp når jeg er gravid og :eek: Og angående hår, jeg er en av de få utvalgte som faktisk mister utrolig mye hår i svangerskap :joyful:

Jeg føler stikk motsatt, er 6+3 og føler meg altså så uvel :hilarious: har kviser som stadig dukker opp nye, håret mitt blir fort fettete og jeg er kvalm (føles ut som jeg har spist 3 kg smågodt konstant)! :hilarious::hilarious::hilarious: Gleder meg til å føle at jeg gløder mer :p

Jeg ser fa** ikke ut :laughing002 Aldri i mitt liv hatt så uren hud og fettete hår.. Vil ha glød!!

Har til vanlig helt glatt hud, men fikk en kvise her om dagen ‍♀️ ellers er jeg litt rosa i kinnene, pleier være fargeløs pga jernmangel Sånn utenom dette føler jeg mer egentlig ganske bra. Har bare en sånn god følelse. Jo, puppene er jo ekstremt ømme og har blitt litt større, noe jeg i utgangspunktet ikke hadde behov for. Og så går det i Zofran pga ekstrem kvalme.

Glød? Hva er det? :hilarious:
Mer stuptrøtt og grå her i gården:angelic:

Kvisetryne her og.. og jeg fikk beskjed om at da blir det sikkert jente noen som har hatt uten hud og fått gutt?

Føler ikke det er noe glød her akkurat, ser sikkert like sliten ut som jeg føler meg :p Er så heldig å ha atopisk eksem som blusser opp når jeg er gravid og :eek: Og angående hår, jeg er en av de få utvalgte som faktisk mister utrolig mye hår i svangerskap :joyful:
Jeg og har atopisk eksem som nå har fått sitt helt eget liv, det popper opp overalt på kroppen disse dagene. :wtf: Jeg har tillegg alopesia, så håper at håret vokser tilbake under svangerskapet og ikke fortsetter å falle ut. :rolleyes:

Jeg ser fa** ikke ut :laughing002 Aldri i mitt liv hatt så uren hud og fettete hår.. Vil ha glød!!

"Godt" å høre jeg ikke er alene, aldri følt meg så ufresh før! Kviser som en 14 åring og fet hår! Har ikke dette til vanlig.
Skal jo ikke klage, men når du er skikkelig kvalm itillegg så kan jeg innrømme at jeg savner denne GLØDEN :laughing021

Tjah.... Huden får glødende gule kviser, håret blir fett, puppene verker, jeg er uggen halve dagen, spiser den andre halvdelen, for ikke å nevne magesmerter hver gang jeg er på do, jeg kan våkne med smerter av full blære liksom :wtf:

Såe..... Nei

Jeg har vanligvis veldig fin hud, men de siste ukene har den vært så tørr og fått flere kviser som aldri synes å gå vekk
Men føler jeg har sluppet relativt billig unna i forhold til mange av dere andres symptomer..så heller litt uren hud enn kvalme

Back
Topp