Gløden og symptomer

MrsLambi

Betatt av forumet
Noen her som føler de gløder? :hilarious:

Før positive tester, så hadde jeg så uren hud uten like. Jeg fikk kviser overalt selvom jeg aldri bruker å få det. :bored:

Men nå, 4+0/4+1, i går og idag så føler jeg at gløden har kommet :hilarious:
Huden er kjempeglatt, håret er fyldig og leppene mine er fyldigere:hilarious:

Litt annet av symptomer her er at puppene er så ømme. Sliter med å ha på meg bh, så vurderer å kjøpe sportsbh faktisk :hilarious:

Helt i begynnelsen hadde jeg masse småkviser i panna. Men etterhvert har jeg følt at jeg gløder:hilarious: Fikk til og med kommentar om at jeg såg bra ut, og om jeg var gravid:p

Klarer heller ikke å ha på meg mine vanlige bher! Her går det i noen myke med sportsbh utenpå:cat:

Helt i begynnelsen hadde jeg masse småkviser i panna. Men etterhvert har jeg følt at jeg gløder:hilarious: Fikk til og med kommentar om at jeg såg bra ut, og om jeg var gravid:p

Klarer heller ikke å ha på meg mine vanlige bher! Her går det i noen myke med sportsbh utenpå:cat:
Ja, er så godt å kjenne at man føler gløden også :Heartred

Jeg fortalte sjefen min i går om graviditeten for jeg flyr på do hele tiden, og er en del kvalm ila dagen.

Var så godt å si det høyt :-) :wav

Ja, er så godt å kjenne at man føler gløden også :Heartred

Jeg fortalte sjefen min i går om graviditeten for jeg flyr på do hele tiden, og er en del kvalm ila dagen.

Var så godt å si det høyt :) :wav
Så godt å få sagt det til noen! Håper formen din tar seg opp igjen snart:cat:

5+0 og glød av kviser enda her:confused: Hatt det sidan el og det gir ingen teikn til å slutte..
Har fått større pupper då vertfall:D har relativt små i utgongspunktet, så det er jo gledeleg:p

Noen her som føler de gløder? :hilarious:

Før positive tester, så hadde jeg så uren hud uten like. Jeg fikk kviser overalt selvom jeg aldri bruker å få det. :bored:

Men nå, 4+0/4+1, i går og idag så føler jeg at gløden har kommet :hilarious:
Huden er kjempeglatt, håret er fyldig og leppene mine er fyldigere:hilarious:

Litt annet av symptomer her er at puppene er så ømme. Sliter med å ha på meg bh, så vurderer å kjøpe sportsbh faktisk :hilarious:

her er det helt motsatt:hilarious: har til vanlig aldri uren hus eller kviser, men nå pipler de opp over alt i ansiktet, 7+0 i dag. I tillegg er jeg blitt så opplåst de siste dagene at jeg sliter med å finne gode liggestillinger om natta og får lite søvn:hungover: jeg vil også ha glød:arghh::hilarious:

Kviseinvasjonen min har flytta seg fra ansiktet og ned på brystkassa her :P

Haha :hilarious: Jeg gikk fra ren og fin hud, til kvisete før positiv test og nå gløder jeg.

Men igjen... Oppblåst og luftig i lagen:hilarious:

Trenger Mammabukser, og de hadde ikke på Lindex når jeg var der i dag..
Endte opp med å kjøpe body, bukse, bamse og stort helseteppe i deilig ull i stedet:hilarious::hilarious:

Så kos med smått babytøy igjen :hilarious::angelic::Heartbigred

Nope. Kvisene som kom dagen før positiv test koser seg fortsatt i trynet mitt :shifty: 5+6 i dag.

Ingen glød her, men den er hjertelig velkommen:p. Føler meg bare bleik, med fettet hår og oppblåst! Har fått større og rødere lepper da, det må være det eneste positive ift «det nye» utseendet!

Jeg føler jeg gløder litt, faktisk:-) Ren hud, fyldigere lepper og røde roser i kinnene:-) Til dere med uren hud: Er det ikke et kjerringråd som sier: døtre stjeler mors skjønnhet? :-)

Jeg føler jeg gløder litt, faktisk:) Ren hud, fyldigere lepper og røde roser i kinnene:) Til dere med uren hud: Er det ikke et kjerringråd som sier: døtre stjeler mors skjønnhet? :)
Ja, du også?

Jeg føler leppene mine også er fyldigere :hilarious:
Huden skinner litt mer :bookworm::hilarious:

Da blir det gutt her da:hilarious:?

Ingen glød her, men den er hjertelig velkommen:p. Føler meg bare bleik, med fettet hår og oppblåst! Har fått større og rødere lepper da, det må være det eneste positive ift «det nye» utseendet!
Unnskyld for at jeg ler men er så artig å lese at flere er oppblåst :hilarious: Her går lufta ut ufrivillig :hilarious::hilarious:

Glød lissom :hilarious: Ikke mye glød over meg akkurat føler jeg:rolleyes: Promper som jeg skulle vært kusina til Pumbaa fra løvenes konge, svetter, kviser, oppblåst og trøtt som et uvær- glød fraværende:laughing021

Ja, du også?

Jeg føler leppene mine også er fyldigere :hilarious:
Huden skinner litt mer :bookworm::hilarious:

Da blir det gutt her da:hilarious:?
Mye mulig:-p Jeg har to jenter og hadde uren hud med de. Forige svangerskap var gutt, og jeg strålte hele veien:-)

Glød lissom :hilarious: Ikke mye glød over meg akkurat føler jeg:rolleyes: Promper som jeg skulle vært kusina til Pumbaa fra løvenes konge, svetter, kviser, oppblåst og trøtt som et uvær- glød fraværende:laughing021
Hahahaha:hilarious:

Jeg er kusina til pumba jeg også :hilarious: Svetter på nattestid, og sover støtt og stadig.. Har funnet ut at gløden kommer av at jeg endelig sover nok :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp