gjort på i helgen da??

babytutta

Forumet er livet
ja...lager tråder jeg, for å få litt mere action her hehe[:D]

men lurer også da seff!!!!
kosligere skravle her med dere enn andre steder syns jeg[:)]

så ja hva har dere gjort på da??
jeg sløva fredagen med god mat å idol..hadde besøk av ei veninne så skravla til laaangt på natt! igår jobba jeg til 16, så var jeg på julegateåpning...skulle så hjem å lese til eksamen, men neida..sovna på soffan--så ble det taco å tv etterpå...hehe. er på jobb nå, til 16 idag også..og idag SKAL jeg lese litt til eksamen....så skal sambo mekke biff  middag til meg[:)] så ja det var min helg!

Kosli at du lager tråd ja[:)]
Fredag ble det bare tv titting, sløva ja.
I går var vi med å arrangerte julemesse fra kl 9 -16, kosli det å da.
Min 8 år gamle datter fikk besøk etter julemessen, å hun nattet over, så da går det i ett. Vi er nå nettopp ferdig med en felles frokost med kokt egg og masse annet godt pålegg.[;)]
I går kveld varmet jeg bare ferdigpizza som vi koste oss med, mens vi så tv.
I dag skal jeg pynte med lilla lys og henge opp adventsstjernene og div.[:)]
Tenk at det allerede er 1. søndag i advent, 3 uker til jul, herregud kor tiden flyr!!!!

ja det er helt vilt hvordan tiden flyr....har noen eksamener i de 2 ukene som kommer, så gleder meg ekstra mye..pluss at jeg nærmer meg forsøk mye mere[:)]

hvordan går det med ruginga di da?

er du syk da bulla?? åssen da?

masse go bedring klemmer til deg[;)]

Fredag kveld var vi på besøk hos svigers... Låg bare på sofaen der jeg, og skravlet litt... Før på dagen var jeg i Bergen å trålte apotek på jakt etter medisinene, det var ikke bare, bare... Endte opp med apoteket på Haukeland...
Lørdag kveld var jeg på jenteforspill, og en tur ut på det eneste utestedet her, men drakk bare et par sider tilsammen, og da pleier det å bli kjedelig der... Var gøy på forspillet da.
I dag har vi vært hos svigers en tur, og så skal jeg på konsert senere i dag... 

ORIGINAL: bulla

ORIGINAL: babytutta

er du syk da bulla?? åssen da?

masse go bedring klemmer til deg[;)]

Takk for klem [:D]
Sår hals,snørr og tårer he he.. men bra humør da [;)]
Blir nok bedre etter å ha holdt meg i ro i dag tenker jeg [:)]

Akkurat som hos meg, bare ikke helt det med humøret... Er ikke så veldi happy for å være forkjølt da, siden det er siste dag i ferien min i dag...
God bedring[:)]

Det går bra ja, ingen forskjell, bare trøtt, men det kan jeg være allikevel jeg ja!!!
Nå har det gått 9 dager, så det er ikke lenge igjen før jeg skal teste. Sist fikk jeg mensen etter 10 dager, så får bare håpe den holder seg borte no da.[;)]

god bedring til alle snufsende jenter...

og hege1: satser på pos test,...... gleder meg slik til du og emmas mamma skal teste!!!!!! ikke lenge igjen... skal du snikteste da???? før selve testdagen?? jeg har allerede bestemt at det skal jeg IKKE når den tid kommer!

jeg skal levere reseptene med en gang slik at de bestiller inn, så hente ut når jeg trenger! rekner med jeg får reseptene i posten når mens er komt og ringt inn[:)] så da får apoteke bare bestille inn, så henter jeg ut litt etter litt av det jeg trenger! det sa hvertfall hu på KK

Back
Topp