Gjort på i dag da jenter?

2prinsesser1prins

Glad i forumet
Jeg har nå gjort litt husarbeid som alltid... Lagt sammen kle, vasket gulv, støvsugd.. Skal snart sette på en maskin med kle og skal ta utav oppvaskemaskinen... Det er godt med ein dag med litt energi igjen, men ryggen verker som bare det..
Så har eg og minsto vert på lekeplassen ein tur.. Etter middagen tar eg med meg familien ned i barnehagen og leker oss litt..

Nå skal eg snart hive meg i middagslaging, fiskegrateng med revet gulrøtter i dag..
nam nam

Dere da??

wow. så effektiv du er da!
her bruker jeg første dag i sykemeldinga mi med datteren min som sto opp seks. har for det meste prøvd å presse i meg noe mat og slappe av på sofaen.
tuva er ute med pappan sin nå og jeg funderer på å tørre å snike til meg en lur. så her skal.det ikke gjøres noe fornuftig. he he

En sånn dag hadde eg i går, da blei det ikkje gjort nåke.. Mannen var snill og var heime med meg så eg fekk sove frampå og bare slappe av... E veldig trøtt og sliten om dagen.. Men må virkelig gjera nåke og for at røyksuget ikkje skal ta overhånd.. Men i dag har eg heldigvis ikkje kjent så masse til da[:D][:D][:D][:D]

snuppa vekket meg tilig på morgen, så å si i 5 tia [&o]
gidd ho melkt sovna litt til, så var hun oppe igjen, så her sitter jeg og er små trøtt mens snuppa har full av energi og spreller rundt i huset.
elrs så jeg skal lage middag til snuppa, henger opp kleier, lage middag til sambo kommer hjem i fra jobbn sin og prøver å få lagt snuppa litt så hun ikke blir for overtrøtt og gretten og hjelper sambo med å legger flis på badet vårt, og kanskje om jeg får tid, slapper av og legger meg ned litt[:)]

husarbeid med store bokstaver..[8D][8D][8D][8D]

hehe ikke akkurat en vanlig dag idag, vært på jobben en tur på morran (selv om jeg har ferie...) for å hjelpe de med en bestilling bare jeg vanligvis tar. Ringer deretter søs, tenkte vi skulle møtes hos bestemor, men det ene bilvinduet hennes hadde blitt knust i fillebiter (???!!!) så hun kom seg ingen steder med vesle snuppa si. Gubben hennes jobber borte, så jeg har sitti barnevakt idag mens hun har styra med bilen stakkar.

Jaja arti med variasjon i hverdagen [:D]

Eg har vært på jobb i 8 timer

Sovnet nesten! Etter jobb spiste vi taco og is hos svigers, kjempe greit å slippe å lage middag [:D] + jeg har ikke vært kvalm idag

ORIGINAL: gledermeg88

Sovnet nesten! Etter jobb spiste vi taco og is hos svigers, kjempe greit å slippe å lage middag [:D] + jeg har ikke vært kvalm idag

Har heller ikkje vert så kvalm i dag... Kjempe herligt å sleppe kvalmen... Nå sover ungene søtt, mannen er på butikken og så kjøper han kyllingbaguett til meg på vei heim som eg skal NYYYYYYYYYYTE... nam nam..
Ha en fin kveld alle sammen

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

ORIGINAL: gledermeg88

Har heller ikkje vert så kvalm i dag... Kjempe herligt å sleppe kvalmen... Nå sover ungene søtt, mannen er på butikken og så kjøper han kyllingbaguett til meg på vei heim som eg skal NYYYYYYYYYYTE... nam nam..
Ha en fin kveld alle sammen
Måå kose deg masse [:D] nammis [:)]

Back
Topp