Jessjess Elsker forumet 5 Mar 2013 #21 Connie skrev: Hadde vel noen småfeil etterpå også sikkert hehe Klikk for å utvide … Hehee, fort gjort! Strøk på første oppkjøring jeg også! Like greit i grunn - var ikke trygt med meg i trafikken da nei hehehe
Connie skrev: Hadde vel noen småfeil etterpå også sikkert hehe Klikk for å utvide … Hehee, fort gjort! Strøk på første oppkjøring jeg også! Like greit i grunn - var ikke trygt med meg i trafikken da nei hehehe
Connie Glad i forumet MAI 2013 5 Mar 2013 #22 Jessjess skrev: Hehee, fort gjort! Strøk på første oppkjøring jeg også! Like greit i grunn - var ikke trygt med meg i trafikken da nei hehehe Klikk for å utvide … Hehe ja er det, hvertfall når man begynner med en skikkelig tabbe vi har heldigvis hatt noen år på oss til å bli bedre nå
Jessjess skrev: Hehee, fort gjort! Strøk på første oppkjøring jeg også! Like greit i grunn - var ikke trygt med meg i trafikken da nei hehehe Klikk for å utvide … Hehe ja er det, hvertfall når man begynner med en skikkelig tabbe vi har heldigvis hatt noen år på oss til å bli bedre nå