Gjort noen pinlige tabber?

Jessjess

Elsker forumet
Gaaaaad. Skulle slette meldinger på telefonen siden jeg for øyeblikket ikke har bedre å gjøre. Klarte selvsagt å ende opp med å RINGE gynekologen min og fikk ikke lagt på før det ble tre ring......... pinlig!!! Og ja, mobilnummer - så de ser nummert! Ik!

Gjort noen tabber som kan more andre? :-P

Haha morsom start på dagen :) hmm jeg tror jeg må tenke litt på den. Kommer ikke på noe akkurat nå

Gjør ikke så mange tabber men sier/spørr om så mye dumt uten å tenke meg om noen ganger... Iallefall nå når jeg er gravid...

Jeg er brunette med brune øyne men ofte klasker sambo meg i panna og sier blondie.......

Hmmm, det er en del år siden nå, men jeg og ei venninne hadde vært på oslo city en veldig travel lørdag, og så skulle vi bare rett over veien. Dette var på våren, og det var en liten sølepytt som var fryst til is (tror den var 10cm) Og hun som greier å skli på den, pluss miste veske og poser alle veier, var meg :rolleyes::p

Nå kom jeg på en :) i sommer var vi på jentetur i Danmark :) geografi å sånt er ikke min greie. Når vi skulle kjøre tilbake til Hirtshals for å ta ferjen hjem hadde vi et lite stopp for å spise :) vi hadde forlengst koblet ut gps'en sånn at vi kunne bruke sigarettenneren til å lade iPhone å dermed høre på musikk :) jeg kjørte bak en buss som hadde kart over Danmark og viste på det hvor den kjørte til Tyskland. Jg begynte å snakke om dette å nevnte at bussen måtte jo kjøre feil vei siden den kjørte til Hirtshals. Vi merket ikke at vi kjørte feil vei før vi var ved tyskegrensen og da var i helt botsatt side av Danmark. Heldigvis er ikke Danmark så stort så vi rakk å kjøre tilbake å rakk ferjen hehe

Uff blir mange skrivefeil med denne mobilen her :( må bare beklage, men dere skjønner nok hva som egentlig skal stå :)

hehehee!! dette var morsomt! Jeg og vil ha fllllleeeeeerreeee =D

Første gang jeg hadde oppkjøring så var jeg litt stresset. I første kryss som kom etter man hadde kjørt ut fra biltilsynet så holdt jeg på å kjøre i "rumpen" på en likbil som ventet på grønt. Jeg stokk så å da datt det ut av meg : " jeg hadde da hvertfall bare drept han ene for han andre var jo dø" sensoren blei skikkelig sur

Første gang jeg hadde oppkjøring så var jeg litt stresset. I første kryss som kom etter man hadde kjørt ut fra biltilsynet så holdt jeg på å kjøre i "rumpen" på en likbil som ventet på grønt. Jeg stokk så å da datt det ut av meg : " jeg hadde da hvertfall bare drept han ene for han andre var jo dø" sensoren blei skikkelig sur

Hehehehhehehe!!!! omg!! hahaha!! huff, det er utrolig hva man kan si ! =D

heehe du, bestod du?

Haha nei ikke den gangen

He he he he he

Hhahahahaha dette var dagens :) ler så jeg griner :D

Var på en liten idrettsbankett for noen år siden, og det var buffet på menyen. Jeg var sist for å hente mat, og alle satt på langbord. På vei tilbake til bordet, klarte jeg å snuble i en kant... Jeg falt framover, og det toppede fatet stakk avgårde med flygende mat over halve lokalet.... GØY! :D

Hahahaha..... Derfor du strøk kansje????

Kom på en til :) jeg skulle på et jobbintervju får et par år siden å trodde jeg vist hvor jeg skulle møte opp. Så jeg stod å ventet å klokken blei 10 min over det avtalte tidspunkte. Jeg gikk inn i en butikk får å høre om jeg stod på riktig sted, men neida det gjorde jeg jo ikke. Der jeg skulle være var i andre enden av sørlandsenteret ( det er et stykke mellom start og slutt) så jeg begynne å løpe mens jeg googlet på mobilen får å finne nr til han sjefen jeg skulle møte. Hadde på meg en tykk ullgenser så når jeg kom fram var jeg skikkelig gjennomsvett. Jeg fikk ringt sjefen å han kom å hentet meg å viste meg inn på et rom med 3 andre damer. Så de var 4 stk som skulle bedømme meg mens jeg satt der å hadde verken pust eller stemme. Fikk tatt en slurk vann før jeg fikk stammet meg igjennom et tåpelig dårlig intervju. Når jeg var ferdig så var jeg fortsatt stresset og full av adrenalin etter løpeturen. Så akkurat når jeg tokk tak i dørhåndtaket og vrei rundt nøkkelen så skrek han sjefen "nei vent du må ikke" å der kom alarmen på :( måtte vist trykke inne en knapp først :( prøvde å unnskylde meg , men fikk bare et tørt " bare gå du " tilbake

Back
Topp