Gjort noen flaue/morsomme ting i ammetåka?

Holdt på å tørrkoke smokker og flasker :P

Gubben va fæl t å lægg pængeboka i kjøleskapet. Og da e fant mobilen hans også der så måtte e ta en "alvorsprat" med han :P:laughing025

- Var halvveis ute av felles garasjen der vi bodde når vi fikk første mann og kom på at vognen den var tom den fordi gutten fremdeles lå å sov i bilen (ikke mer enn 20 m unna heldigvis) :oops:

- Kledde å gutten, la han i vognen og begynte å løpe for å nå bussen slik at vi skulle nå timen på helsestasjonen. På bussen kom jeg på at jeg hadde glemt å ta på han bleie.

Det er blitt så naturlig for meg å amme, at jeg ikke tenker over når jeg drar av meg for å brette frem.. Selv når svigerfar sitter å "ser på"...-_-

Gikk på butikken og glemte å klipse på bh'n på den ene siden. Selv med genser over så syntes det at den var en halvslapp og en helslapp for å si det sånn..

Gravidtåke, og ikke ammetåke. Men fylte like godt disel på bilen jeg, på bensinbilen!! :smiley-ashamed008Og kjørte like godt 15 minutter også. Bare for å være helt sikker :) Åhoi! Gikk opp for meg som et lyn da jeg ikke fikk bilen en meter til fremover.

Typiske ting som å glemme at jeg jeg hadde kokeplater på og legge fra meg ting på feil plass. Deo i kjøleskapet og baconost i oppvaskmaskina. Var helt på bærtur :-)

Ammetåka: må skru av kjørelysene på bilen selv. Til min store forskrekkelse, så tok jeg ut nøkkelen av tenninga og kjørelysene var fremdeles på. Ringte mannen og sa det var feil på bilen. Prøvde å starte og stoppe minst tre ganger. Ingenting skjedde... Oppdaget først når jeg kom hjem at bryteren hadde jeg glemt... Gjett om jeg ble mobba.. ;)

Eneste jeg kommer på var når jeg satte på poteter og gikk å henta eldste i bhg. Minsta i vogna med da. Huska ikke jeg hadde satt de på en gang og brukte god tid på å hente hu. Kom hjem til en mann som hadde kommet hjem fra jobb, som lufta ut huset og kasta ei gryte ut. Røyk overalt og svarte poteter.

Gjorde mye rart i ammetåka, men det verste og flaueste skjedde i gravidtåka :P Vi hadde lite penger igjen før neste lønningsdag og jeg skulle på butikken å handle det vi trengte mest. Jeg brukte lang tid i butikken for å finne ut hva jeg skulle handle inn og fikk endelig surra meg til kassa etterhvert. Jeg betalte, gikk ut, satt meg i bilen og kjørte hjemover. Jeg hadde kjørt i 15 min og var nesten hjemme, før jeg oppdaget at jeg ikke hadde posen med meg i bilen. Og så kom jeg på at jeg aldri la varene i noen pose engang. Jeg hadde bare betalt for varene og gått ifra de på kassa :oops: Hadde det ikke vært for at det var de siste pengene vi hadde, og at vi virkelig trengte de varene, så hadde jeg aldri dratt tilbake for å hente varene... men jeg måtte jo det. Gjett om det var flaut! :oops:

Vel eg åpna døra da det ringte på. Der sto det ein mann som ville levere blomster til meg. Veldig hyggeleg sjølvsagt, men eg reagerte litt på at han nærmast kasta dei til meg, og at han såg veldig brydd ut.
Da eg kom inn såg eg at eg hadde glømt å pakke inn igjen puppen etter siste amming, så den hang jo ute i friluft, ikkje rart han hadde det travelt med å gå;)

Husker jeg var så veldig sulten en av de første dagene hjemme, så satte noen middagsrester i microen for å varme de litt... Noen dager senere så kom mannen ut fra kjøkkenet å lurte på hva det var som luktet så fælt i microen. :p jaja, det var den middagen, haha! Mye man kan glemme, men skulle ikke gått ann å glemme å spise når man er så sulten som jeg var da :p

Haha, mye morsomt :-P

Jeg gjorde ikke så mye rart med noen av dem egentlig.

Men den ene jeg gjorde glemmer jeg ikke heller :-P

Jeg og ei til fra barselgruppa var i svømmehallen, og hun gikk i forveien ut til bassenget.

Jeg skulle forte meg etter, og rev med meg håndkle og baby og løp etter. Halvveis til bassenget oppdaget jeg at jeg hadde glemt å dra opp overdelen på badedrakta :-P

Snudde brått og løp inn i garderoben igjen :-P
Glad jeg hadde baby foran meg da ja :-P

Var heldigvis ingen andre jeg møtte på, men flaks jeg oppdaget det da jeg gjorde, ellers ville flere sett det :-P

Mye morsomt her... Ikke gjort så mange morsomme ting men skulle lage mat ei gang samboer var på vei hjem. Trodde jeg skrudde på plata. Når han kom hjem så jeg jeg hadde glemt det. Skrudde da på plata men feil plate.... Skrudde på steikepanna med steikespaden i.... Reagerte ikke på lukta for var opptatt av å åpne eska samboer hadde hentet på posten fra svigermor med gaver til lillejenta og julegaver til oss alle.... Samboer som reagerte og kjente lukta....

Åpnet døra når det ringte på med toppen kneppet ned og bh'en godt synlig:)

Back
Topp