Gjort noen flaue/morsomme ting i ammetåka?

M

Moderator Heidi

Guest
Mange gjør rare ting i ammetåka, er det noen av dere som har gjort noe merkelig?
 
- Vasker babynestetcpå 95 grader....
- svarer mannen min på noe annet enn det han spør

Men faktisk så er det mannen som har ammetåka. Det sa til og med sjefen hans på jobb.
 
Vaska kroppen med sjampo og håret med intimsåpe. Slike ting skjer stadigvekk når jeg dusjer.

Har flere ganger lagt på bleia feil vei å blitt skikkelig irritert for jeg tror det ikke er tape på bleia :p

Ellers surrer jeg rundt i min egen verden og er ganske stolt over at jeg har bukse, genser og sokker på som ikke er feil vei, på vranga eller ulike farger :p
 
Skulle på helsestasjon men endte opp på jobb som er i motsatt retning. Hadde ikke peiling selv hva jeg gjorde i korridoren med babysetet i handa.. Dette var etter en natt med kolikkskriking og null søvn, haha.

Hender også stadig at jeg skrur vannet i dusjen feil vei og ender opp så og si totalt svidd innimellom :p
 
Foreløpig ikke noe mer enn å glemme vantene mine på bussen. Ikke dyre eller noe, bare irriterende.
 
Skulle fylle diesel på bilen: Stod utenfor og kunne ikke huske hvordan man fikk opp lokket (det er en knapp jeg må trykke på i bilen).
 
Vært par dager på sykehus i helgen med RS-virus syk baby og skulle forlenge døgnparkeringa på dag 2. Da jeg skulle hjem lå bot på ruta. Det jeg trodde var ny billett for nytt døgn, var avsluttingkvittering fra forrige parkering fordi jeg satte i kortet på nytt før tiden var gått ut :p Falt meg ikke inn å lese på den nye lappen for alt jeg hadde i hodet var å komme tilbake til jenta mi... Følte meg rimelig dum da gitt og var ikke lite flau da jeg fortalte det til mannen min som ikke akkurat ble imponert! Hihi :)
 
- Vasker babynestetcpå 95 grader....
- svarer mannen min på noe annet enn det han spør

Men faktisk så er det mannen som har ammetåka. Det sa til og med sjefen hans på jobb.
Haha. Det må jo være morsomt for de mannen jobber med :D
 
Vaska kroppen med sjampo og håret med intimsåpe. Slike ting skjer stadigvekk når jeg dusjer.

Har flere ganger lagt på bleia feil vei å blitt skikkelig irritert for jeg tror det ikke er tape på bleia :p

Ellers surrer jeg rundt i min egen verden og er ganske stolt over at jeg har bukse, genser og sokker på som ikke er feil vei, på vranga eller ulike farger :p
Hahaha :)
 
Skulle på helsestasjon men endte opp på jobb som er i motsatt retning. Hadde ikke peiling selv hva jeg gjorde i korridoren med babysetet i handa.. Dette var etter en natt med kolikkskriking og null søvn, haha.

Hender også stadig at jeg skrur vannet i dusjen feil vei og ender opp så og si totalt svidd innimellom :p
Haha den var bra!
Å brenne seg i dusjen, not so much..
 
Måtte finne fram denne igjen :)

Vi skulle lage lasagne, som vanlig skrur jeg på ovnen når sausen koker. Fyller i formen, passer på at jeg ikke får den varme luften fra ovnen på meg når jeg setter inn lasagnen, skrur på timer til lasagnen. Når den ringer, så ser mannen at ovnen er av... Jeg satte altså i lasagnen, og skrudde av ovnen i samme slengen :p
Etter en omgang til i påslått ovn, ble det lasagne tilslutt ;)
 
Trodde jeg hadde mistet bilnøklene da jeg luftet hunden på et jorde. Hadde de i lommen og så var de borte når jeg skulle i bilen igjen. Trodde jeg. Letet leeenge før jeg gikk bort å skjekket i bilen. Joda, bilen var åpen og nøklene stod i. :p
 
Skulle kjøpe to skap til barnerommet fra en finn annonse. Dro med svigermoren min langt ut i ingenmannsland, stopper utenfor huset, og sier"faen". Glemte å ta ut penger!
 
Foreldrekaffe i barnehagen, sitter sammen ved bordet med to andre mødre, er med i første del av samtalen, så litt fraværende og fjern fordi jeg følger med på alle nysgjerrige barna som henger over baby i bilstolen, og når jeg så "er med i samtalen" igjen begynner jeg å bable i vei, og så har de rukket å skiftet tema totalt på mellomtiden.. Iallefall ble hele episoden veldig pinlig, og det endte med at jeg satt der og følte meg komplett idiot!

Jeg satt og dullepratet med baby, så prompet jeg litt, og skrøt av baby "ååå,så godt det var!!" helt til jeg kom på at lyden kom fra meg selv og ikke baby :p godt jeg var alene hjemme!

Mannen skulle på fisketur på et vann en kveld, og jeg spurte hvor han fikk lånt seg båt... Midt på vinteren... Er is på vannet jo... Ups!!
 
Foreldrekaffe i barnehagen, sitter sammen ved bordet med to andre mødre, er med i første del av samtalen, så litt fraværende og fjern fordi jeg følger med på alle nysgjerrige barna som henger over baby i bilstolen, og når jeg så "er med i samtalen" igjen begynner jeg å bable i vei, og så har de rukket å skiftet tema totalt på mellomtiden.. Iallefall ble hele episoden veldig pinlig, og det endte med at jeg satt der og følte meg komplett idiot!

Jeg satt og dullepratet med baby, så prompet jeg litt, og skrøt av baby "ååå,så godt det var!!" helt til jeg kom på at lyden kom fra meg selv og ikke baby :p godt jeg var alene hjemme!

Mannen skulle på fisketur på et vann en kveld, og jeg spurte hvor han fikk lånt seg båt... Midt på vinteren... Er is på vannet jo... Ups!!
Hahaha ler meg ihjel av episode nr 2 :))
 
Back
Topp