Gjort noen flaue/morsomme ting i ammetåka?

Gikk rundt med en brystet ute når svigerbror kom innom... Og merka det ikke før etter han hadde dratt. Hurra! Flaut gitt, men holdt også på å le meg i hjel da jeg fant det ut :p
Haha dør litt inni meg merker jeg! Skjønner deg godt! Håpe neste møte ikke var så flaut med han da :)
 
Jeg glemte å lukke igjen glidelåsen på ammegenseren, så jeg spiste middag ute blandt folk med fult innsyn til bh'n! Hadde heldigvis husker å kneppe opp den, så ikke puppen flagra i det fri :p Oppdaget det i bilen på vei hjem!
 
Gikk rundt med en brystet ute når svigerbror kom innom... Og merka det ikke før etter han hadde dratt. Hurra! Flaut gitt, men holdt også på å le meg i hjel da jeg fant det ut :p
Ha ha ha tenk at han ikke sa noe! :D
 
Nei jeg bryr meg egentlig ikke så veldig, gjort er gjort :p var flaut der og da :)
hehe men morsomt var det :D godt du ikke bryr deg...er jo forsåvitt bare en pupp ;) han har vel sett en før din regner jeg med. ;)
 
Eg gikk fra bilen.. den stod og gikk, med nøklene i, og baby i baksetet... Og mamma etter meg, du.. Har du ikke tenkt og ta med deg småen? Snudde i døren på forretningen og bare Åja,.. Stemmer!! Skal sant sies at eg parkerte omtrent inni butikken :p
 
Var på senteret med en venninne. Gikk å tittet i flere butikker, bla vero moda. Prøvde en cardigan, men den var ikke noe for meg, så jeg hang den fra meg før vi gikk.
En time senere så skulle jeg legge noe oppi vognbaggen, og der lå det en kleshenger fra vero moda:p Litt flaut å gå tilbake for å levere den, men vi fikk oss en god latter:p
 
Back
Topp