Gjort noen flaue/morsomme ting i ammetåka?

M

Moderator Heidi

Guest
Mange gjør jo endel rare ting i ammetåka, har noen av dere gjort noen merkelige ting?
 
Haha, sikkert ein heil haug! Men gløyme da ette kvart :p
Veit da har vært fleire ting mannen har kommentert, men huske ikkje ka ;)
 
utenom å kjøre 30 min med åpen skiboks full av ikeavarer fordi jeg måtte amme før jeg kjørte?

glemte å ta på meg sko for å levere i bhg, ble rosa crocs på snøen.

forrige ammeperiode glemte jeg å ha igjen bildøra når jeg og mannen skulle på date i trondheim :O mannen var IKKE imponert når vi kom tilbake til bilen for å si d sånn!

glemt å se meg i speilet før jeg går ut døra

Glemt å ha igjen flaska når jeg sulle gi flaske en gang, tenke seg til resultatet...

and on and on..
 
Bil er visst nok fryktelig vanskelig i ammetåke...Forrige svangerskap glemte jeg å skru på oljelokket etter etterfylling av olje. Ikke spesielt kult å oppdage flere dager etterpå... Denne gangen glemte jeg å skru på bensinlokket. Jeg mener et sånt lokk som henger i ei snor så man IKKE skal glemme. Selve luka hadde jeg klart å klemme igjen, så der kjørte jeg rundt med snor og bensinlokk på utsiden av luka :p
Jeg kastet alle regningene i søpla! Heldigvis er jeg flink til å kildesortere så mannen fattet mistanke og fant dem i papirdunken sammen med avisene. Ute av syne ute av sinn liksom :p
 
Ah, the list goes on!

Er så mye, men dette er hva jeg kommer på i farten:
- lot nøkkelen stå i døra en hel natt. På knipet henger og bilnøkkelen. Takk gud for at det gikk bra.
- glemte dåpskjolen i kirken etter dåpen
- glemmer å se meg i speilet før jeg drar. Jadda, gammel mascara i hele ansiktet:p

Føler meg generelt "dummere" og svært lite løsningsorientert og mangel på logisk sans.
Jeg kan stå å lage mat og faktisk ikke fatte hva jeg driver med eller hva neste steg er. Skummelt!!
 
Går fra kjøleskapsdøra åpen til stadighet. Har svidd noen sauser i det siste. Mannen påstår at jeg har glemt å trekke ned på do etter meg. Flere ganger... Lagde biffmiddag med masse tilbehør, men glemte å koke poteter. Holder ofte på å gå fra bankkortet i automater på butikker og kaféer, men heldigvis piper det! Og en gang glemte jeg å stramme beltet i bilstolen til ungen. Huff. Kom ikke så lang før vi oppdaga det da.
 
Idag bare droppa jeg å betale hos legen, jeg! Får ringe dem å be om en faktura #heiammetåka
 
Jeg klarte å stresse så mye når jeg skulle avgårde til en kontroll at jeg glemte å lukke utgangsdøra da jeg dro ;p var passe kaldt da jeg kom hjem noen timer senere..!
 
Dusja i dag. Tørka meg nesten helt tørr og så kom jeg på at jeg hadde glemt å vaske håret...

Skulle tømme bleiebøtta i dag for jeg huska at den var full da jeg skifta bleie seint i går. Så oppdager jeg at det ikke har vært pose i "ringen" til de tre siste bleiene jeg har kasta...
 
Jada, jeg putter stadig vekk krydder i kjøleskapet, ordner meg en kopp med te og tar med inn i stua, men jeg glemmer stadig å ha oppi tevannet :p
 
I barnedåpen hadde vi snitter istede for middag. Jeg skulle klippe opp en pose majones å sette frem, da jeg hadde lagt saksen på plass kommenterte en av gjestene: "Legger dere saksene i kjøleskapet her i huset?" :p

Det har å vært en god del ganger jeg tar på strømpebuksa på baby, å ser at jeg kanskje burde ta på en bleie også... Kremt...
 
Jeg har visst glemt å ta på deodorant i dag... Lukter skikkelig svette under armene sjøl om jeg dusja i formiddag.
 
Back
Topp