Gjort noen flaue/morsomme ting i amme/babytåka?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått rundt meg selv, puttet telefonen i kjøleskapet osv osv
Hva med dere?

Glemte kortet i kortleser i butikken. Kokte ammeutstyret såpass at det smelta.. tomt for vann. Og på lørdag kjøpte jeg knekkebrød. Har enda ikke finni de igjen.. ellers har jeg klart meg bra.

Glemte kortet i kortleser i butikken. Kokte ammeutstyret såpass at det smelta.. tomt for vann. Og på lørdag kjøpte jeg knekkebrød. Har enda ikke finni de igjen.. ellers har jeg klart meg bra.
unnskyld at jeg ler :p
Tror det er mest fordi jeg kjenner meg igjen :p

Snakket med mamma i tlf og litt inni samtalen begynner jeg å banne litt og bli små irritert, og mamma lurer på hva som skjer. Nei, jeg fant ikke telefonen min jeg da :p lenge leve ammedemens!

Snakket med mamma i tlf og litt inni samtalen begynner jeg å banne litt og bli små irritert, og mamma lurer på hva som skjer. Nei, jeg fant ikke telefonen min jeg da :p lenge leve ammedemens!
hahaha, det ar jeg også gjort :p
Mannen lurte på hvorfor jeg var så irritert, jeg jakta på telefonen...mens jeg snakka i den :p

Haha. Det har jeg også gjort. Mange ganger! :laugh: Min mor gjorde det samme og fant den ikke før hun leita på badet og så seg selv i speilet med telefonen i hånda... :P Men hun sier hun har hatt ammetåke i 35 år. ;)

Haha. Det har jeg også gjort. Mange ganger! :laugh: Min mor gjorde det samme og fant den ikke før hun leita på badet og så seg selv i speilet med telefonen i hånda... :p Men hun sier hun har hatt ammetåke i 35 år. ;)
tror jeg på.. hatt ammetåke i 8år :p og den blir bare verre med åra ;)

Back
Topp