M
Moderator Stine
Guest
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått rundt meg selv, puttet telefonen i kjøleskapet osv osv
Hva med dere?
Hva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
unnskyld at jeg lerGlemte kortet i kortleser i butikken. Kokte ammeutstyret såpass at det smelta.. tomt for vann. Og på lørdag kjøpte jeg knekkebrød. Har enda ikke finni de igjen.. ellers har jeg klart meg bra.
hahaha, det ar jeg også gjortSnakket med mamma i tlf og litt inni samtalen begynner jeg å banne litt og bli små irritert, og mamma lurer på hva som skjer. Nei, jeg fant ikke telefonen min jeg dalenge leve ammedemens!
Snakket med mamma i tlf og litt inni samtalen begynner jeg å banne litt og bli små irritert, og mamma lurer på hva som skjer. Nei, jeg fant ikke telefonen min jeg dalenge leve ammedemens!
ugh: Min mor gjorde det samme og fant den ikke før hun leita på badet og så seg selv i speilet med telefonen i hånda... tror jeg på.. hatt ammetåke i 8årHaha. Det har jeg også gjort. Mange ganger!ugh: Min mor gjorde det samme og fant den ikke før hun leita på badet og så seg selv i speilet med telefonen i hånda...
Men hun sier hun har hatt ammetåke i 35 år.
![]()