Gjort klart til baby kommer?

Snurrerundt

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hvor mye har dere gjort klart til baby kommer? Her har jeg sett over noe av storesøsters klær for å se hva vi har og kjøpt en sprinkelseng som ikke er satt opp enda :p Enda gooood tid igjen, tror jeg:woot: (uke 32)
 
Har handlet inn en del :) Men ikke vasket eller montert noe. Ferdig med uke 32 i morgen.
 
Nesten alt klart, bare noe klær som må vaskes. Ble overrasket med babyshower i går så fått mye fint [emoji108][emoji7] så mangler noe sengesett og håndkler ekstra. Pluss at vi venter på vogna. Uke 35+4 i dag. Tiden går sååå fort nå[emoji170]
 
Uke 34, tror vi har det meste i hus av sånne store ting - men ikke satt opp noe enda. Siden jeg føler kontrollene begynner å bli hyppigere på sykehus og lege tenker jeg at det egentlig ikke er så mye å vente på så i løpet av neste uke kan vi sikkert skru sammen seng å slikt. Har litt klær men synes det er vanskelig å slå meg til ro med at det er riktig kjønn hihi så vi klarer oss med det vi har og kan handle etterpå.
 
Hvor mye har dere gjort klart til baby kommer? Her har jeg sett over noe av storesøsters klær for å se hva vi har og kjøpt en sprinkelseng som ikke er satt opp enda [emoji14] Enda gooood tid igjen, tror jeg:woot: (uke 32)
Vi bruker denne helgen til å skru opp møbler som stellebord, seng og lekegrind. Skal gå å smårydde å få tingene på plass de neste dagene :) liker å få ting på plass slik at jeg kan slappe av å fylle opp energilageret :) 35+3 idag :)
 
Alt er ferdig nå, ble ferdig i går! 34+6 i dag. Sist kom babyen to uker før så er greit å lade opp nå på slutten :)
 
Nesten alt klart uke 35.
Pga høyrisikosvangerskap så kan det bli når som helst. Så føler meg tryggere nå som det meste er på stell :)
 
Jeg skal vaske stellekommoden i kveld eller i morgentidlig, når den er ren blir babyklærne og tøybleiene slengt til vask :) Etterpå skal gammelvogna vaskes, og forhåpentligvis kommer nyvogna iløpet av mai :) Så blir senga skrudd sammen, og resten av utstyret vasket og ordnet klart i de neste ukene, jeg er 32+2.
Av innkjøp som trenges så mangler vi madrass til senga, og vippestol. Føler vi er nok i rute :)
 
Har akkurat siste maskin med klær i
:) alt av utstyr er i boks eller mangler madrass da. Seng blir skrudd opp i uke 37. Da er alt ferdig Ja Åsså den fødebagen da. Begynner vell kanskje i 37 med den også:)
 
Har satt opp seng, vasket klær og lagt den første str av klær klart i kommoden. Stelleplassen er klar med bleier og vaskeservietter. :) jeg tenker å bake litt i ukene som kommer og pakke ferdig fødebagen. :) Tiden går såå fort nå! :)
 
Jeg har vasket alt av klær og brettet dem, men skal levere inn bachelor 10. mai samt at jeg har en eksamen 12. mai. Frem til da håper jeg mannen blir ferdig med rommet, slik at mellom eksamen 12. mai og neste eksamen 19. mai så kan jeg innrede og gjøre alt klart i tilfelle hun skulle kommer før. Mannen er akkurat ferdig med å sette opp vegger og gipse dem, håper han får begynt å sparkle imorgen, så er det kun å legge gulv og maling igjen før jeg kan innrede :D

Skulle veldig gjerne hatt alt klart nå, fordi jeg har så vondt i bekkenet, og alt jeg gjør er smertefullt, men jeg kjenner det er godt også å få prioritert skolen først, det er vanskelig nok som det er når jeg er gravid kjenner jeg. :p
 
Klærne er vasket og kommet i skapet på badet, stellematten er klar, bagen er pakket, vugga står på stua, bilstolen er klar på kottet, vognen står klar på kottet, bæresele og sjal henger klart, Senga må skrues opp men det får mannen fikse senere, bruker den ikke i starten uansett :) 35+3 i dag :)
 
Har alle ting i hus, men ikke noe klart. skal vaske og skru opp ting når permisjonen starter:) om baby kommer før, så får vi nok hjelp av familien til å ordne alt :p
 
har det meste i hus.. men ikke begynt å gjøre klart enda.. 42 dager til termin, så føler jeg har allverdens av tid [emoji4] blir derimot litt stressa når jeg tenker på at lillesøster kom 10 dager før... da syns jeg liksom tiden begynner å bli litt knapp [emoji85] er vi klar for dette liksom? [emoji23]
 
Vasket alt av klær i 50/56 og lagt i skuffe på badet. Stellematte og stelleutstyr har vi fra før fremme, hentet gratis stelleveske fra lillego så da har vi bleier i nr to og handlet en pakke med bleier nr1. Sortert alt av klær som han arver fra storebrødre og de vaskes og legges i skuffen på badet når han vokser fra 50/56. Har funnet frem bedsidecrib'en, dyne og sengetøy som blir hatt på når vi kommer hjem. Det ligger i en tøypose så det ikke samler støv. Har vasket ammepute, bæresele, babynest og vippestoltrekket og det er samlet oppi vuggen i en tøybag det også. Bilstolen står klar under vuggen sammen med en omtrent ferdigpakket fødebag.
Vognen er klar. Sprinkelsenga er i bruk av storebror fram til lillebror flytter inn på rommet de skal dele. Han har tilogmed fått en egen skuff til utenpåklær, luer, votter og sko/tøfler i gangen allerede [emoji38]Mangler egentlig bare å ordne farskapspapirer og handle inn litt smågaver til storebrødre[emoji4] og eventuelt å fylle opp fryseboksen med middager og diverse, fryseskapet på kjøkkenet er stappfullt..
Er i uke 35+2 og har født storebrødrene før termin så fint å gjøre i stand før [emoji4]
 
Alt utenom fødebagen er klart :happy: tenkte å pakke den når permisjonen min begynner 11. Mai ;) førstegangs, så babyen kommer garantert ikke før det:p
 
Det meste er vel i hus, mangler et par ting fra apoteket bare :happy:
Har sortert klær og utstyr, så det ligger klart til vask, satt på første maskinen i går :happy:
Har skrevet liste til fødebagen, så skal begynne på den nå når ting er ferdig vasket. Må rydde og ordne plass til lillegull sine ting på stellebordet :happy:

Har mye jeg skulle ordnet, men med mye smerter går det saaakte :(
Uke 34+3, men de andre to kom før (34+2 og 38+2), så stresser litt for at denne også skal bestemme seg for å komme før :dead:
 
Vasket alt av klær i 50/56 og lagt i skuffe på badet. Stellematte og stelleutstyr har vi fra før fremme, hentet gratis stelleveske fra lillego så da har vi bleier i nr to og handlet en pakke med bleier nr1. Sortert alt av klær som han arver fra storebrødre og de vaskes og legges i skuffen på badet når han vokser fra 50/56. Har funnet frem bedsidecrib'en, dyne og sengetøy som blir hatt på når vi kommer hjem. Det ligger i en tøypose så det ikke samler støv. Har vasket ammepute, bæresele, babynest og vippestoltrekket og det er samlet oppi vuggen i en tøybag det også. Bilstolen står klar under vuggen sammen med en omtrent ferdigpakket fødebag.
Vognen er klar. Sprinkelsenga er i bruk av storebror fram til lillebror flytter inn på rommet de skal dele. Han har tilogmed fått en egen skuff til utenpåklær, luer, votter og sko/tøfler i gangen allerede [emoji38]Mangler egentlig bare å ordne farskapspapirer og handle inn litt smågaver til storebrødre[emoji4] og eventuelt å fylle opp fryseboksen med middager og diverse, fryseskapet på kjøkkenet er stappfullt..
Er i uke 35+2 og har født storebrødrene før termin så fint å gjøre i stand før [emoji4]


Farskapspapirer ? Er det noe man må ordne :wideyed:
 
Back
Topp