Gjort i dag då jenter?

Maiå

Gift med forumet
I dag va me 3 timar på Soma gård å koste oss[:D] itte på va me ude å sykkla og nå ser me emil film og min Emil ska snart i seng[:)]

Vi dro på lege vakta i dag, så dro jeg og lille mann hjem og pakket litt og dro opp til min mors hus. Den lille rakkern ville ikke sovne så jeg måtte tusle tur med han et par timer før han endelig klarte å få seg litt søvn i tre tiden. Så har vi vært i min mors hus og kost oss og laget middag og sett litt på barnetv. Godt å ha litt tid til bare meg og lillegutten av og til:) Blir det fint vær i morgen skal vi ut i hage og leke litt og gå tur, blir kjempe kos:)

I dag har vi pakket ned alt vi har hatt med oss på ferien i sommer og reist hjem. Har vært i hjembyen vår, og en tur i Oslo. Så reiste avgårde for litt over 3 uker siden.

Så har jeg, mannen, ilderen og de to kattene våres kjørt tilbake til leiligheten. Mannen er ferdig med ferien i morra, og jeg skal jobbe en uke, så skal jeg ha ferie igjen[:)]

jeg har gjort INGENTING[:D] sånn egentlig.. bare vært ute i hagen og lekt med dyra, også har vi sitti i kosestolen og kosa.. bikkja mellom bena og kattungen på bringen/halsen..[:)]
fikk gubben til å lage middag, så da slapp jeg det og..[8D][:D]

så nå blir det kveldsmat, så blir det dusjen, så senga..
og er jeg heldig har gubben vett til å legge seg før jeg sovner helt.. for da rekker jeg å babble i vei litt før han sovner.. for det funker dårlig å babble når man halt sover.. [8D]

her har vi vært å sagt hadet til farmor og besten til jenten vår. de reiser på ferie onsdag og vi mandag, etter det flytter vi rett til hamar. så er nok noen mndr før vi møter de igjen.

tror til og med snuppa skjønnte d var noe når vi gikk. ville nesten ikke si hadet. vart så fortomla og rar. er jo bare halvannet år snart. de skjønner mer enn vi tror.

Vi har vært i barnedåp til et vennepar av oss, vi var faddere[:)]
Så vi har egentlig spist i hele dag føles det ut som [:D]

Resten av kvelden går til avslapping og tv-titting[:)]

Vi har plukket bringebær og stikkelsbær [:D][:D] Nam, nam [:D][:D][:D]
Det var god dessert !! [;)]

Back
Topp