Gjort et shoppingkupp i dag :)

babysykigjen

September 2013 <3
I dag har jeg handlet litt til meg og lillegutt i magen :) kjøpt meg håndmuffe, nytt regntrekk, 3 luer, 3 amme-bher, kant til bagen på vogna :) betalte kun 431 kr for alt :) er varer for minst 2500 kr der :)

Ikke verst!! Koselig med innkjøp :) Vertfall ett slikt kupp!!! :)

I dag har jeg handlet litt til meg og lillegutt i magen :) kjøpt meg håndmuffe, nytt regntrekk, 3 luer, 3 amme-bher, kant til bagen på vogna :) betalte kun 431 kr for alt :) er varer for minst 2500 kr der :)

Har du også vært på babyshop på Hamar i dag? :PP

Burde bodd på Hamar jeg da med andre ord. For vi trenger bilstol.

Sende det i posten? :P ja, det er egentlig synd de ikke hadde igjen større seter.. :PP

Nei bor ca 10-15 min unna med bil, bor i Brumunddal. Ja så de hadde 50% på bilstoler. Var mye til simo vogn ja, handlet litt til vogna :)

Var du på juli2010 gruppa?

Er det igjen noe utvalg seter på Babyshop Hamar? Begynner vel å bli utplukka... Men herlig om man kommer over noe bra tilbud!:)

Flere fra "Mjøsa" her altså?:) Jeg er rimelig ny, men holder til i Furnes!

Var noen seter igjen, av den minste størrelsen. Husker ikke hvilke merker som var igjen. Nå åpner de ikke før på tirsdag tror jeg, stengt i morgen (lørdag).

Er det igjen noe utvalg seter på Babyshop Hamar? Begynner vel å bli utplukka... Men herlig om man kommer over noe bra tilbud!:)

Flere fra "Mjøsa" her altså?:) Jeg er rimelig ny, men holder til i Furnes!

Det var da noen seter der, men jeg så ikke så nøye etter, siden jeg ikke trenger det :) Men skal tilbake til uka tenker jeg og kjøpe litt småtteri :) Koselig med flere fra innlandet her da :)

Back
Topp