gjorde noe dumt

nancy drew

Forumet er livet
jeg stod på en fot når jeg skulle ta på meg buksa... og nå kan jeg ikke bevege meg nesten... Gjør så sinsykt vondt i den foten(hoften) jeg stod på... Herre min...  Hvem hadde trodd at jeg ikke kan ta på meg en bukse lenger på normalt vis...

plis si at dette går fort over... kan jo ikke slutte å bevege meg i 7 uker...

å 7 uker er jo en evighet...

om du har bekkenløsningsproblemer skal du ikke stå og balansere på ett ben når du kler på deg... du skal sette deg ned

Håper det snart blir bedre

Har du bekkenløsning?
Dette går over etter fødsel. Bare ikke ta noen bråe bevegelser, ikke stå så mye, ikke puss vinduene (eller sirkle bevegelser), ikke dra noe med den ene foten på langs..

Det går over![:)]

Har du bekkenløsning?

Samme skjedde med meg, bare at jeg sto i dusjen og skulle til å gå ut. Vi har badekar så måtte løfte benet litt.

Da var det en nerve i klem..

vil bare si at jeg datt i 8 mnd med bekkenløsning. låste seg skikkelig, klarte så vidt gå .. grein av smerte. 2 timer seinere var det nesten borte. jeg var like deg, redd det skulle vare lenge.

har vel litt bekkenløsning, men ikke slik liksom... har bare vært litt vondt i "skritte" når jeg har gjort mye, dvs handlet, husarbeid osvosv... Jeg må vel passe på å sitte når jeg kler på meg fra nå av da, for dette gjør veldig vondt...

Noe mer jeg ikke bør gjøre... ??(runde bevegelser, hva vil det si da?) Vaske vindu er ikke så ofte jeg gjør, men skal snart flytte så da får vel noen andre gjøre det[;)]...

du skal ikke gjøre ting som gjør vondt - du lærer fort hvilke begrensninger kroppen din og bekkenet ditt har...

Back
Topp