Gjorde dokker noko spesielt for å bli gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Vi hadde sex :laughing002 Prøvde egentlig unngå det, men hoppe av i svingen er _ikke_ sikker prevensjon :laughing002

Ble gravid på 1. pp. Hadde sex 5 dager før el, 2 dager før el og på el dagen. Tok slimløsende hostesaft en gang daglig av og på i noen dager før el etter å ha lest om det her inni. Glemte å ta det da, så tror jeg bare tok det 3-4 ganger :p

Ja, jeg var på en haug med medisiner og sprøyter i en måneds tid ca, så en tur på sykehuset for å bli stukket i, mens mannen måtte runke i en kopp. Så tilbake etter to dager for å skreve foran nye leger og bli pirket i. Men så ble jeg omsider gravid!

Ikke noe spesielt her. :)

Hadde en viss oversikt over når eggløsning var, og peila oss inn på det. Klaffa på første forsøk :)

Letrozol/femar og eggløsningssprøyter pga PCO :)

Begynte på lav dose metaformin måneden før det klaffet. Ellers drakk jeg en del yogi Tea med fertilitet urter i som dong kai.

Hadde sex til rett tid. Uvitende om det og trodde vi var veldig trygge med spiralen godt plassert:wtf:

Sist gang(ifjor), jobbet vi som noen helter i 7 måneder med temping for å finne EL og masse sex for å få det til:laughing005

Ja, etter 12 mnd uten resultat, så ble det Letrozol, hostesaft og babyklister... Og da satt den :Heartbigred

Hadde sex :p Trodde egentlig vi var litt sent ute denne gangen, for vi prøvde ikke så målrettet den pp mtp termin i desember. Har skjedd før at det var akkurat den gangen vi slappet av med prøvingen at det faktisk klaffet!

Hadde sex :p Trodde egentlig vi var litt sent ute denne gangen, for vi prøvde ikke så målrettet den pp mtp termin i desember.

Samme her, regna ikke med at det skulle klaffe på første forsøk, så ble litt "ånei, da blir det desember!" Haha. Man kan ikke planlegge alt her i verden. Var vel en som gjerne ville komme til oss :hilarious:

Nja, noe spesielt.. lot det gå mer enn 4 timer mellom hver amming innimellom? :p

Prøvde ikke :) faktisk kan jeg bare huske at vi hadde oss en gang den måneden fordi jeg var så dårlig mtp revmatismen. Men det var tydeligvis både rette tidspunkt og eneste vi trengte for å bli gravide :wtf: spiren satt på første forsøk sist og førstemann brukte vi 6 mnd :)

Vi prøvde aktivt i 8 mnd før det endelig klaffet. I løpet av de 8 mnd har jeg brukt så mye penger på eggløsningstester, da jeg testet hver dag utenom menstruasjonen. Kjøpte heldigvis på eBay, så sparte en god del der!
Man blir gal av å prøve.. spesielt når «alle» rundt deg blir gravid:p Men nå er det heldigvis blitt virkelig, og er 12+0 på fredag:Heartred

Ikke noe spesielt annet enn sengekos ;) vi prøvde ikke, men skjedde det så skjedde det :)

Back
Topp