gjorde det kuppet i går=)

chriz

Gift med forumet
må bare nødt.

Vi har sett på speilreflekskamra lenge no, dei vi har funnet har kostet rundt 5-6000kr. I går såg vi et helt greit kamra til 3500kr, kor det fulgte med en

sykkel på kjøpet. Skulle vi kjøpt den utenom hadde den kosta 2000kr!!!!!! Da vi kom hjem fant vi en verdikupong oppi esken på 3800kr.

Verdikupongen gjaldt et sånt lynkurs i kordan bruke kamraet, å ta bilde, å at vi kan levere inn kamraet 1gang i åert, i 3år fremover for pussing, litt fiksing

å til de nyeste oppdateringene!!!!! kamraet blei jo plutslig bare kanon billig!!!!!!! hehe

[:D][:D][:D]Nå tror jeg snart på nissen [:D]Det var VM i kupp spør du meg[:D][8D]

Var det ett Nikon du kjøpte deg??

De har nemlig hatt den valuepakka siden jeg kjøpte mitt. Har sendt det inn til rens en gang, men da tok det 8 uker før jeg fikk det tilbake. Og fotokurset som fulgte med var påmeldinga gått ut på..

Men utrolig fornøyd med kameraet, sinnsykt enkelt å bruke. Idiotsikkert.

ORIGINAL: rai

[:D][:D][:D]Nå tror jeg snart på nissen [:D]Det var VM i kupp spør du meg[:D][8D]

Sign [:D]

ORIGINAL: Virra

De har nemlig hatt den valuepakka siden jeg kjøpte mitt. Har sendt det inn til rens en gang, men da tok det 8 uker før jeg fikk det tilbake. Og fotokurset som fulgte med var påmeldinga gått ut på..

sir du det?? hmm. det er jo for dårlig!!!! men gir oss ikke så lett vi om det er slik de holder på. men vi er kjempe fornøyd med kamraet. funker til vårt bruk=) så var det den sykkelen da som vi egentli skulle kjøpt uansett=)

snakk om kupp[:D]

ORIGINAL: chriz

ORIGINAL: Virra

Men har dere fått sykkel og Nikon for den prisen, har dere gjort litt av ett kupp ja[:D]

sir du det?? hmm. det er jo for dårlig!!!! men gir oss ikke så lett vi om det er slik de holder på. men vi er kjempe fornøyd med kamraet. funker til vårt bruk=) så var det den sykkelen da som vi egentli skulle kjøpt uansett=)

Back
Topp