S
søteste
Guest
Jeg kjenner jeg angrer litt i dag når jeg ser tilbake.
Jeg har ei jente på facebooken min som har vel blitt enn 21 år nå kanskje.
Hun tok ett år i fjor som aupair i usa, samtidig som hun var der reiste hun gjennom hele landet.
Så kom hun hjem en 6 mnd så var hun i gang igjen.
Det siste mnd nå så har hun vært i hele sør øst Asia og Australia og for enn opplevelse.
Kunne ønske jeg var litt smartere enn det jeg va,r å bo hjemme spare penger å oppleve ting før jeg startet livet mitt.
Hadde det alt for travelt jeg og hadde gjeld på nesten 1 mill, leilighet og bil før fylte 19.
Nå som jeg er 28 ser jeg at jeg gikk jo glipp av masse, selv om jeg har hatt ett fantastisk liv.
Men det er når man er ung man virkelig kan gjøre slik.[:D]
Gjorde dere noen spennede eventyr eller gjør dere nå?
Eventyr for meg er også å reise å studere i enn annen by.[:D]
Husker jeg tenkte når jeg var rundt den alderen at det hadde jeg lyst til, men jeg turte ikke å bare pakke baggen, tenk om jeg ble helt alene[X(]
Jeg har ei jente på facebooken min som har vel blitt enn 21 år nå kanskje.
Hun tok ett år i fjor som aupair i usa, samtidig som hun var der reiste hun gjennom hele landet.
Så kom hun hjem en 6 mnd så var hun i gang igjen.
Det siste mnd nå så har hun vært i hele sør øst Asia og Australia og for enn opplevelse.
Kunne ønske jeg var litt smartere enn det jeg va,r å bo hjemme spare penger å oppleve ting før jeg startet livet mitt.
Hadde det alt for travelt jeg og hadde gjeld på nesten 1 mill, leilighet og bil før fylte 19.
Nå som jeg er 28 ser jeg at jeg gikk jo glipp av masse, selv om jeg har hatt ett fantastisk liv.
Men det er når man er ung man virkelig kan gjøre slik.[:D]
Gjorde dere noen spennede eventyr eller gjør dere nå?
Eventyr for meg er også å reise å studere i enn annen by.[:D]
Husker jeg tenkte når jeg var rundt den alderen at det hadde jeg lyst til, men jeg turte ikke å bare pakke baggen, tenk om jeg ble helt alene[X(]
London!