*Håpefull*
Glad i forumet
Hei
Jeg syns alltid det er spennende å høre om gravide gjorde noe spesielt den mnd det klaffet og hvor ofte dere hadde samleie
Her kom el noe senere enn den pleier, så jeg ble temmelig overrasket over at vi i det hele tatt traff. Vi hadde samleie 6 dager før el samt 2 eller 3 dager før
I tillegg bruker jeg babyklister, fra el og ca 12 uker ut i svangerskapet
Brukte babyklister forrige gang jeg ble gravid også.. Hadde forsøkt noen måneder uten hell før jeg fikk høre om babyklister, og første mnd jeg brukte det så var det klaff
Har ikke undervurdert babyklister siden
Hvordan var den mnd det klaffet for dere?

Jeg syns alltid det er spennende å høre om gravide gjorde noe spesielt den mnd det klaffet og hvor ofte dere hadde samleie
Her kom el noe senere enn den pleier, så jeg ble temmelig overrasket over at vi i det hele tatt traff. Vi hadde samleie 6 dager før el samt 2 eller 3 dager før

I tillegg bruker jeg babyklister, fra el og ca 12 uker ut i svangerskapet
Brukte babyklister forrige gang jeg ble gravid også.. Hadde forsøkt noen måneder uten hell før jeg fikk høre om babyklister, og første mnd jeg brukte det så var det klaff
Hvordan var den mnd det klaffet for dere?

Last edited:
sikkert tilfeldig at det gikk nå, men er jo litt interessant at det gikk når jeg prøvde meg på prosjekt hostesaft.

Gratulerer så mye med klaff