Gjorde dere noe spesielt den pp det klaffet? ;)

*Håpefull*

Glad i forumet
Hei:happy:

Jeg syns alltid det er spennende å høre om gravide gjorde noe spesielt den mnd det klaffet og hvor ofte dere hadde samleie:)

Her kom el noe senere enn den pleier, så jeg ble temmelig overrasket over at vi i det hele tatt traff. Vi hadde samleie 6 dager før el samt 2 eller 3 dager før:joyful:
I tillegg bruker jeg babyklister, fra el og ca 12 uker ut i svangerskapet:Heartred Brukte babyklister forrige gang jeg ble gravid også.. Hadde forsøkt noen måneder uten hell før jeg fikk høre om babyklister, og første mnd jeg brukte det så var det klaff:) Har ikke undervurdert babyklister siden:joyful:

Hvordan var den mnd det klaffet for dere?:Heartpink:happy:

Last edited:
Prøvde slimløsende hostesaft og det klaffet da :rolleyes: så det gikk i PP8 denne gangen før jeg ble gravid.

Med førstemann brukte vi 37PP men da prøvde jeg ingenting ekstra for at det skulle klaffe :hilarious: sikkert tilfeldig at det gikk nå, men er jo litt interessant at det gikk når jeg prøvde meg på prosjekt hostesaft.

Med første mann klaffet det på PP4 med Wild Yam, denne gangen klaffet det på PP2 uten noe hjelp. Vi la inn aksjer de 3 dagene dager før el, samme dag og dagen etter :joyful:

Eneste jeg gjorde var å drikke salvie-te for å fremskynde/stabilisere EL og drikke vann med grapefruktkjerneekstrakt for økt EL-slim :happy: Gjorde det samme forrige gang jeg ble gravid.
Denne gangen ble det bare sex 1 gang under de fertile dagene, og det var dagen før EL. Forrige gang hadde vi sex i 3 dager før EL, på EL-dagen og dagen etter.

Har også brukt EL-tester og tempet for å vite hvor i syklusen jeg har vært.

Last edited:
Jeg førte inn alle dager for å ha litt oversikt :p det klaffet på 3mnd. Første mnd og 2 mnd tok jeg slimoppløsende hostesaft, men siste gangen glemte jeg det…men jaggu så ble jeg gravid likevel:D

Vedlegg

• BBE7DF68-9D6E-439E-994F-1613515331CF.jpeg
    BBE7DF68-9D6E-439E-994F-1613515331CF.jpeg
    210,9 KB · Visninger: 49
Eneste forskjellen her var at vi brukte glidemiddel som skulle «etterligne» el slim :p
Var bare pp3 da, så kan selvsagt ha vært tilfeldig:D

Jeg tempet, tok el testet og hadde sex en og to dager før el :) og det klaffet! :D

Ble gravid 7 uker etter jeg tok ut spiralen. Eneste vi har gjort/brukt er eggløsningstest og glidemiddel som skal hjelpe svømmerne :p

Vi hadde ikke begynt å prøve, men hadde sex 3 dager før el og sex på dagen det var forventet el beregnet etter syklusen min. Hadde også orgasme som jeg har lest kan hjelpe svømmere å få litt ekstra fart:p satt som ett skudd:love2:sign19

Vi gjorde ikke ting så mye annerledes enn vi har gjort det året vi har prøvd. Sex ca annenhver dag i EL tiden. Jeg gadd ikke teste etter EL den syklusen det klaffet da, var lei og EL har vært til samme tid omtrent hele veien.. :)

Vi har egentlig ikke gjort noe annerledes. Hadde sex 3 dager før EL. Men har begynt å trene igjen og lurer på om det har hjulpet. :D

Sniker:) Klaffet endelig i pp8. Prøvde ikke hver måned, men måneden det klaffet så hadde jeg beina opp etter sex og spiste ananas hver dag noen dager etter eggløsning:p

Morsomme er at jeg fortalte om dette til søsteren min med en gang jeg fikk positiv test, hun prøvde det samme og det klaffet for henne også:hilarious:

Prøvde slimløsende hostesaft og det klaffet da :rolleyes: så det gikk i PP8 denne gangen før jeg ble gravid.

Med førstemann brukte vi 37PP men da prøvde jeg ingenting ekstra for at det skulle klaffe :hilarious: sikkert tilfeldig at det gikk nå, men er jo litt interessant at det gikk når jeg prøvde meg på prosjekt hostesaft.

Oi, ja har hørt flere som har prøvd slimløsende hostesaft, det kan jo absolutt ligge noe i det:joyful:

Med første mann klaffet det på PP4 med Wild Yam, denne gangen klaffet det på PP2 uten noe hjelp. Vi la inn aksjer de 3 dagene dager før el, samme dag og dagen etter :joyful:

Wild yam har jeg faktisk ikke prøvd, men det er kanskje noe lignende babyklister? :) Kjekt når det klaffer såpass raskt ;)

Eneste jeg gjorde var å drikke salvie-te for å fremskynde/stabilisere EL og drikke vann med grapefruktkjerneekstrakt for økt EL-slim :happy: Gjorde det samme forrige gang jeg ble gravid.
Denne gangen ble det bare sex 1 gang under de fertile dagene, og det var dagen før EL. Forrige gang hadde vi sex i 3 dager før EL, på EL-dagen og dagen etter.

Har også brukt EL-tester og tempet for å vite hvor i syklusen jeg har vært.

Aha, ja, mye av nøkkelen tror jeg ligger i EL-slimet og at man klarer å time det slik at man har sex så nærme EL som mulig :) Veldig kjekt å kunne følge med med EL-tester og temping, ellers hadde det vært hakket mer utfordrende å få så fulltreff sannsynligvis :) Er veldig EL-testing "avhengig" selv, greit å vite nøyaktig når man er fruktbar:Heartred:happy:

Vi hadde ikke begynt å prøve, men hadde sex 3 dager før el og sex på dagen det var forventet el beregnet etter syklusen min. Hadde også orgasme som jeg har lest kan hjelpe svømmere å få litt ekstra fart:p satt som ett skudd:love2:sign19

Hehe, ja, det har jeg faktisk hørt skal være bra med tanke på befrukting:laughing002 Gratulerer så mye med klaff:Heartpink:D

Back
Topp