Gjettetråd

Kjønn: gutt
Termin: 26/6
Tipper: 1.juli
Vekt: 4500g
Lengde: 54cm
Starter med rier, så stoppet alt opp og det ender med ks.
 
Kjønn: jente
Termin: 16.juni
Tipper: 11.juni
Vekt: 3080g
Lengde: 49cm
Starter med vannavgang
 
Startet det med vannavgang før tiden med de andre også? Hadde du noe tegn før vannet gikk?

førstemann kom 38+0!
Ingen tegn egentlig, litt kynnere og «uro» i kroppen når jeg tenker tilbake. Hadde gjort klart rommet hans samme kveld. Vannet gikk på kvelden før jeg skulle legge meg, så kom riene ca en time etter det.
 
Jeg har termin 2 juni.
Tror hun (vi vet det er jente) kommer mellom 28 mai og 3 juni :)
Tipper fødselen starter med rier, og tror hun er 3400g og 50cm!

Fødte 14. Mai, så 19 dager før termindato og lenge før vi hadde tenkt hun skulle komme :laughing002Fødselen startet med vannavgang og hun var 3296g og 48cm :Heartpink
 
Startet ikke med vannavgang. Han er 51cm. lang. 4420tung og kom jammen meg 17!!! Er en gutt som forespeilet på både OUL og magefølelse :Heartblue

Kjønn: Gutt (Hadde en følelse av det i forkant av OUL)
Termin: 21 juni (menstermin 12/15juni)
Tipper: Tror han kommer 17juni...
Vekt: 4170 g ishj
Lengde: 52 cm
Tipper det starter med vannavgang
:eek:
 
Kjønn: Jente (med mindre noen har tatt grundig feil på tul og oul :hilarious:)
Termin: 12. Juni (menstermin 15. Juni)
Tipper: 13. Juni
Vekt: 3700 g
Lengde: 52 cm
Tipper det starter med rier, men har iiingen forutsetning for å si det :rolleyes:

Bortsett fra at hun var litt tregere enn antatt (kom 18. Juni), så ble det ganske bra treff! 3835g, 52 cm lang og det startet med rier :)
 
Er vel kanskje litt juks å tippe så sent som nå, men jeg gjør det likevel.
Termin: 02.juli
Tipper: har i flere mnd sagt hun kommer 27.juni (Men nå ser det ut som det blir igangsettelse før pga lite fostervann)
Vekt: 2870 (midt mellom søstrene vekt)
Lengde: 48 cm
Start: med rier (dersom jeg ikke blir satt igang.)
Ble satt igang 22, og hun kom 24. (Var snill og ventet slik at jeg fikk beholde min bursdag alene). Var 3070 g og 48 cm, så traff på lengden!
 
Kjønn: gutt
Termin: 26/6
Tipper: 1.juli
Vekt: 4500g
Lengde: 54cm
Starter med rier, så stoppet alt opp og det ender med ks.

Heldigvis tok jeg feil på alt unntatt kjønn :hilarious:

Igangsatt fødsel som startet tregt, men etter at det var aktiv fødsel var det over på 3 timer. 3615g og 50cm, født 39+5.
 
Kjønn: Gutt
Termin: 15 Juni
Tipper : 22 Juni
Vekt: 4.000 g
Lengde: 51 cm
Starter med: de må vel sette meg i gang igjen tenker jeg
Jeg hadde ganske rett. Gutt, 3920 og 52 lang. Ble satt i gang som jeg trodde. Men ble satt i gang på termin dato og han kom 16 juni
 
Jeg har termin 16.juni og både mannen min og jeg tipper at jenta vår blir født 21.juni.
Tror fødselen starter med rier og at babyen er ca 3400 gram og 50 cm lang.
Jenta vår kom 26.06.20, og var 4010 gram og 51 cm lang. Fødselen startet med rier og vannet ble tatt for fremgang i fødselen.
 
Jeg hadde tippet at vesel jenta vår skulle tidligst komme. 12.06 (termin) men endte oppe med å komme 05.06 med styrtfødsel, 49 cm på vekt 3030:dummy1: startet med rier
 
Kjønn: Jente
Termin: 21. juni
Tipper: 1. juli.
Håper: 15. juni
Vekt: 4250 g
Lengde: 52 cm

Tipper det blir en lang og treg fødsel med rier som byger seg sent opp. :rolleyes:

Det ble 1. juli!! 41+6.
Vekt: 3396 (total skivebom der altså. Minste babyen på både min og mannens side.)
Lengde: 50 cm

Fødselen ble lang. Vannet gikk da jeg skulle undersøkes før igangsetting. De satt inn ballong. 12 timer rier før de eksploderte i omfang. 12 timer aktiv fødsel etter det. Hun ble tatt med sugekopp.
 
Back
Topp