Gjettetråd om babyen

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Fant denne på termingruppa til desember, og synes den så morsom ut! :) Da handler det altså om å gjette på utseendet og andre egenskaper som man tror babyen får :)

Kjønn:

Hårfarge:

Øyenfarge:

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.):

Temperament:

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig:

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig:
 
Kjønn: Gutt

Hårfarge: Mørk brun

Øyenfarge: Mørk brun

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Krøller vil jeg tro er ganske sikkert :p

Temperament: Sikkert en liten aktiv en.

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Synes jeg så på OUL at han hadde nøyaktig samme profil som pappaen sin og kommende storebror, så tror det blir enda en kloning :p

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: Her tror jeg nok det kommer til å være mer miks. Aktiv og sosial som sin far, men nysgjerrig og omtenksom som meg, kanskje? :p
 
Kjønn: jente

Hårfarge: lys ( slik som storesøster, arvet fra far. Da han var lys før det gikk over til mørkt etter noen år)

Øyenfarge: blå

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): klump (slags utvekst)ved øret slik som storesøster har.

Temperament: bestemt, livlig

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: tipper det blir kloning av storesøster og far

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: god mix
 
Kjønn: Jente

Hårfarge: Mørk, kanskje blond i barneårene

Øyenfarge: Mørkebrun

Andre særtrekk (feks. fregner, smilehull, krøller/stritt hår, osv.): Kanskje litt bølgete hår

Temperament: Tror det kan bli ganske heftig hvis hun arver fra meg og faren :p

Hvem kommer babyen til å ligne på utseendemessig: Begge

Hvem kommer babyen til å være lik personlighetsmessig: Faren
 
Back
Topp