Gjettetråd - når blir buksa for liten?

Lykkedrøm

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
:laughing002:laughing002:laughing002

Forrige gang fikk jeg ikke smekken igjen fra uke 7+1. Leste det var vanlig å bli oppblåst, men magen gikk aldri ned igjen. Så ble leggings en god stund før gravidbuksa passet.

Denne gangen tipper jeg 5+4 :hilarious:
 
Med første ble den ikke for liten før i uke 20 eller mer.

Begynte med gravidbukser ca uke 9 med første vi mista, så kanskje rundt de tider? Men vært mer oppblåst nå enn jeg husker å ha vært da- så kanskje før? Har masse fine gravidklær liggende fra første barn, pluss noen som er nesten nye eller ikke en gang pakka opp fra mistet i 11+5. Håååper så jeg får anledning til å bruke det helt til termin denne gangen!
 
8+5 - maks. :p
 
Oj, godt spørsmål. Og husker bare at ved en av di andre fikk jeg så vondt over magen så fort. Men skjenner ikke noe her enda.. tja.. kanskje uke 7-8‍♀️
 
Jeg ser ut som jeg gjorde i 7. måned nå på 4+1, så vil gjette på at buksene blir for trange om noen dager:hilarious:
 
Håper den passer så lenge som mulig. Er ikke så glad i gravidklær. Men kjenner allerde den trykker ut over dagen dessverre. 7+0
 
Nå begynner faktisk buksene og grave seg inn i magen og lage merker allerede. 5+1! :whacky011 Skjer noe på kvelden altså! Plutselig popper den ut.:laughing002
 
Satser på uke 10
 
Last edited:
Jeg tippet uke 8, men nå er jeg 7+4 og den passer enda. Den er riktig nok stram og ikke så god, men den passer :laughing002
 
Back
Topp