Gjettetråd kjønn ❤

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Hei fine damer! Det renner inn brev om dagen om innkalling til ordinær ultralyd! Det er fortsatt langt frem for oss alle, men tenkte det kunne vært morsomt å skrive hva vi tror det blir også kan vi sammenligne når vi får fasiten?
Er det slik at magefølelsen stemmer? ;)
 
Mamma tror det blir gutt, mens kusine og kollege har følelsen av at det blir en jente...:dummy1::dummy: Magefølelsen min sier dessverre fint lite for øyeblikket, så jeg tør ikke gjette helt enda heller..
 
Jeg tror det blir en jente til[emoji173] Men vi skal visst vente til fødselen så det blir morsomt [emoji87]
 
Holder en knapp på gutt faktisk eller eh gutter [emoji4]
La oss si 60% på at det er gutter og 40% gutt og jente.
 
Jeg har følt d blir gutt hele tiden, men på ul idag (12 uker) sa jm at d var en mulighet for at d kanskje var en jente [emoji6] så får vi se 5. mai hvem som har rett [emoji6] det er vel stor sjans for at jm vet bedre enn meg [emoji23]
 
Jeg tror det blir gutt! Tror egentlig det kun basert på at "alle" andre rundt meg venter gutt :Heartblue
 
Jeg tenker jente i hverdagen, men på de 2 ULene vi har hatt har jeg automatisk tenkt "ham". Så lenge det blir enten/eller skal jeg si meg fornøyd [emoji41]
 
Magefølelsen sier gutt her [emoji7] Samboer refererer til gutt også når han omtaler den lille i magen [emoji23]
 
Jeg tror gutt[emoji4] Mitt forrige svangerskap hadde jeg absolutt ingen symptomer de 12 første ukene, da fikk vi jente[emoji4] Denne gangen har jeg alt av symptomer så er vel derfor jeg tror det er gutt[emoji4]
 
Jeg har egentlig ingen magefølelse, men tror likevel gutt siden graviditeten ligner synes jeg og vi hadde sex sent på el-dagen [emoji6]
 
Jeg holder en liten knapp på gutt denne gangen mens samboeren tror vi får ei jente til [emoji4]
 
Jeg tror det blir gutt Samboer er sikker på at vi får en til jente. Han hadde rett sist gang. Blir spennende å se denne gang.
 
Har ikke hatt noen magefølelse på hva det blir frem til nå, men i natt så drømte jeg at det ble en gutt :):)
 
Magefølelsen sier jente, men er usikker på om det er fordi svangerskapet er mer likt som det var med datteren min enn sønnen min. Magefølelsen hadde rett begge de første gangene, så det blir spennende å se. :)

Mannen min tror og jente, han hadde følelsen av gutt sist og fikk rett.
 
Tror jente. Kjenner 5 som får barn i samme kull, og de 3 nærmeste venter gutt ...
 
Mamma tipper gutt og samboeren tipper jente! Selv har jeg absolutt ingen magefølelse på hva som skjuler seg inni der, så blir spennende å se om det endrer seg etterhvert!☺️
 
Jeg tror det blir en gutt til. Mannen tror det er jente(r) - og moren min, som enn så lenge ikke vet at jeg er gravid, tipper på jente [emoji14]
 
Back
Topp