Gjette kjønn

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Bare for moro, siden det er tidlig og vi alle sikkert lurer på hvem som befinner seg inni magehulen. Hva sier magefølelsen, gutt eller jente?

Jeg har gjettet riktig med mine fem så føler at fallhøyden blir større for hver gang her. Tror vi venter en lillesøster, selv om kvalmen er like ille som med guttene. :hungover:

Tipper jente, basert på kvalmen og generelt formen denne graviditeten så langt. :hungover: Ikke akkurat en nydelig glød:smiley-ashamed004

Veldig likt som sist her, så kun basert på det tipper jeg gutt. Men jeg håper litt på jente da :sorry:

Jeg har en magefølelse på jente :Heartred Sist ble det gutt, og da hadde moren min en magefølelse på gutt før vi visste kjønnet. Denne gangen drømte hun om rosa babysokker dagen før el, så jeg stoler på hennes intuisjon :hilarious: I tillegg: alle jeg kjenner med to barn har et av hvert kjønn, så vi kan ikke være noen unntak :hilarious::angelic:

Jeg tror gutt! Med førstemann som er jente var jeg knapt kvalm, og med minsten som er gutt var det helt jævlig de 4 første mnd :dead: Har vært ille denne gangen også, men xonvea hjelper heldigvis mye :wacky:

Siden kvalmen ikke har inntatt får jeg gjette på gutt denne gangen.

Vanskelig å si siden knøttet er laget i laboratorium, men har en følelse av jente :) Min mor har alltid sagt at hun ser for seg at jeg får jente, så blir spennende å se :)

Jeg føler jeg ender opp med jente. Har en gutt fra før og var umåtelig kvalm samt liten apetitt. Har vært gravid flere ganger og da har det vært likt. Denne gangen finnes jeg ikke kvalm men spiser enormt mye og har en del kviser + trøtt og slapp. Har en magefølelse på jente her :love017

Siden jeg og mannen har to jenter sammen (jeg har en gutt fra før), håper jeg litt på gutt :shy: men har ingen følelse. Leker litt med tanken på å ikke vite:smiley-ashamed004

Har en gutt fra før. Tipper det blir kanskje en jente denne gangen . Kjenner mange bekjente som også har kun 2 gutter eller 4 gutter og som har stoppet det med antall barn . Så det er fullt mulig dette kan skje med noen av oss her på forumet.

Tipper jente

Jeg gjetter jente, og har magefølelse på at det blir det ❤️

Magefølelse på jente. Føles annerledes enn sist, mer trøtt og mer kviser. Sover dårlig på netterne. Sist var det mest kvalme/oppkast.

Jeg har en følelse på at det er en jente :Heartpink men har egentlig mest lyst på gutt som første hvis jeg kunne valgt. Har alltid sett for meg at jeg skulle bli guttemamma

Back
Topp