Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper guttNoen som vil gjette?? Er 13 uker på bilde Fikk ikke vite kjønn på den tidlige utralyden på sykehuset. Skal på ny i slutten av månden
Så noe lignende selv på min UL også så har en knapp på en gutt tilJeg var på selv i dag. Fikk vite kjønn. Var veldig tydelig 14 uker på denne målingen.
Ser ikle den NUBen ganske jentete ut da?Noen som vil gjette?? Er 13 uker på bilde Fikk ikke vite kjønn på den tidlige utralyden på sykehuset. Skal på ny i slutten av månden
Det så veldig ut som gutt minnet om guttene mine sist, var ikke noe tvilVar på TUL i kveld, han tippet gutt her Selv om ingenting er 100% sikkert så klart.
Vis vedlegget 391946
Jo, det jeg også syns. Det er også nub queensa enig i på facebook, der skrev alle jente. Meeen jeg lurer på, siden jeg kun har ett bilde om det kan ha bli tatt i en vinkel slik at man ikke ser hele nubenSer ikle den NUBen ganske jentete ut da?
Også er det ikke alltid det er nuben man ser, men heller en del av navlestreng eller en del av et lår/bein. Syns det er skikkelig vanskelig å bedømme hva som er nuben og ikke når man ikke har skikkelig godt bildeJo, det jeg også syns. Det er også nub queensa enig i på facebook, der skrev alle jente. Meeen jeg lurer på, siden jeg kun har ett bilde om det kan ha bli tatt i en vinkel slik at man ikke ser hele nuben
Nei, sant det! Vel, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet!Jo, det jeg også syns. Det er også nub queensa enig i på facebook, der skrev alle jente. Meeen jeg lurer på, siden jeg kun har ett bilde om det kan ha bli tatt i en vinkel slik at man ikke ser hele nuben
GuttTror dere gutt?
Vis vedlegget 392294
Jente12+5 på bildene