Gjette kjønn

Gravid nr 3

Betatt av forumet
IMG_4927.JPG Vet det egentlig er for tidlig å gjette kjønn i uke 10, men noen som vil gjette for gøy? Denne ultralyden ble tatt uke 10+0. Jeg har sett litt på nettet nå med teorien om vinkel på kjønnsorganet, og kikket så på ultralydbildene igjen. Og hvis det er kjønnsorganet jeg ser her så er jeg spent på hva andre ser :-).
Noen som vil gjette?

Ser ut for meg som at fosteret ligger med fjeset mot kamera, altså at vi ser det rett forfra?
Da er det jo ikke så lett å se vinkelen..

Jeg har dessuten lest at etter 11 uker er det absolutt tidligste man kan tyde det. :)

Blir spennende å se om det stemmer ;-). H*n lå lenge med ryggen til, men her har h*n snudd seg litt på siden (ihvertfall så det sånn ut der og da). Spennende tider altså!

Jeg tror ikke det er utstyret altså. Da kommer han til å bli meget vel utstyrt [emoji1]
Tipper jente jeg også, pga hvor i livmoren den ligger [emoji4]

Oppdatering etter nok en tidlig ultralyd i uke 12+1.. hva tror dere dette er? Jordmoren kunne fremdeles ikke se hva det var, selv om jeg spurte om ikke det så ut som en gutt.. åhr frustrerende å ikke vite. Her i 3D.. kan jenter sitt kjønnsorgan se sånn ut, eller er det gutt dette her?

Vedlegg

• IMG_4943.JPG
    IMG_4943.JPG
    414,2 KB · Visninger: 31
  • IMG_4944.JPG
    IMG_4944.JPG
    578,3 KB · Visninger: 32
Jenter tipper jeg, men er veldig i tvil :)

Oppdatering etter nok en tidlig ultralyd i uke 12+1.. hva tror dere dette er? Jordmoren kunne fremdeles ikke se hva det var, selv om jeg spurte om ikke det så ut som en gutt.. åhr frustrerende å ikke vite. Her i 3D.. kan jenter sitt kjønnsorgan se sånn ut, eller er det gutt dette her?
Vanskelig å si på denne!!! Er det pung eller penis eller klitoris vi ser ? Hehe

Vis vedlegget 234984 Vet det egentlig er for tidlig å gjette kjønn i uke 10, men noen som vil gjette for gøy? Denne ultralyden ble tatt uke 10+0. Jeg har sett litt på nettet nå med teorien om vinkel på kjønnsorganet, og kikket så på ultralydbildene igjen. Og hvis det er kjønnsorganet jeg ser her så er jeg spent på hva andre ser :).
Noen som vil gjette?
Denne blir kun rein gjett! Jente.

Jeg tenkte med det samme penis.. siden den peker litt oppover.. men hvis klitoris og kan være i en sånn retning som her så er det kanskje 50/50...
Ja altså når det er så likt så blir jeg også usikker på ul vår igår... fordi han eller hun hadde noe mellom bena.... men vet ikke hva... det der kan jo være begge!

Både penis og klitoris ser jo sånn ut i uke 12. Så basert på vinkelen tipper jeg gutt. Meeen, det er nesten umulig å se annet enn rett fra siden. :) Spennende!!

Ja veldig! Vi så fra siden og på sånn vanlig ultralyd, og da så det ut som det stakk noe opp.. hun sa "her er det noe", men sa og at begge kjønn hadde noe mellom beina selvsagt. Men var rart, for hun tok vekk med en gang isteden for å utforske litt vinkelen. Hun skulle jo prøve å se kjønn.. skulle nesten ønske hun hadde tippet gutt, så kunne jeg heller blitt positivt overrasket neste gang.

Back
Topp