Gjette kjønn - Nub teori

Dårlig bilde, men noen som klarer å se her?:p jeg er helt nub (pun intended) på det her så jeg har ikke peiling hva man skal se etter:p kanskje litt tidlig også (11+3)

906497A1-F0E8-4790-9EA0-33E156BB9CED.jpeg
 
Hvor tidlig er det mulig å spå noe med nub-teori? Skal på tul uke 13+0, og nysgjerrig på om gynekolog blir å si noe om kjønn, eller om man blir overlatt til å måtte tyde selv :laughing002
 
Hvor tidlig er det mulig å spå noe med nub-teori? Skal på tul uke 13+0, og nysgjerrig på om gynekolog blir å si noe om kjønn, eller om man blir overlatt til å måtte tyde selv :laughing002
Perfekt tidspunkt er 13+0 :)
 
Fikk beskjed om gutt fra gynekolog, men tolker selv ultralydbilde som jente da jeg også har video som viser at tissen har tre streker 11+5 her
 

Vedlegg

  • 7CC6BD38-C59F-4CC9-B930-2F4BB62CED61.jpeg
    7CC6BD38-C59F-4CC9-B930-2F4BB62CED61.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 75
  • A9AE4C1C-467E-43ED-98F3-A2A047A63504.jpeg
    A9AE4C1C-467E-43ED-98F3-A2A047A63504.jpeg
    235,2 KB · Visninger: 74
Fikk beskjed om gutt fra gynekolog, men tolker selv ultralydbilde som jente da jeg også har video som viser at tissen har tre streker 11+5 her
Veldig gutt det der!! :Heartblue :joyful: Jeg er absolutt ikke ekspert.. Men husk at penis og testiklene også vil se ut som tre streker-ish frem til fosteret er større, frem til da er det vinkelen på nub en kan se på (iallefall frem til uke 14). Den nub'en der var vinkla veldig oppover.. Er jo veldig tidlig, så tror gynekologen må være ganske sikker siden han turte å si noe! :joyful:

Det er først senere i svangerskapet en kan si at tre streker = jente i alle fall :)
 
Veldig gutt det der!! :Heartblue :joyful: Jeg er absolutt ikke ekspert.. Men husk at penis og testiklene også vil se ut som tre streker-ish frem til fosteret er større, frem til da er det vinkelen på nub en kan se på (iallefall frem til uke 14). Den nub'en der var vinkla veldig oppover.. Er jo veldig tidlig, så tror gynekologen må være ganske sikker siden han turte å si noe! :joyful:

Det er først senere i svangerskapet en kan si at tre streker = jente i alle fall :)
Takk for svar Synes et bilde var vinklet oppover og et nedover, blir spennende og se, men gynekologen mente det ikke kunne vere noe annet enn gutt
 
Måtte lese litt mer... Ser det er viktig at fosteret ligger sidelengs (slik som på bilde 2) og at hele nub'en vises for å vurdere. Ser ikke ut som fosteret ligger akkurat sidelengs på bilde 1, så tror kanskje ikke det kan brukes for å vurdere... Men på bilde 2 ligger den i alle fall i perfekt vinkel da.
 
Fikk beskjed om gutt fra gynekolog, men tolker selv ultralydbilde som jente da jeg også har video som viser at tissen har tre streker 11+5 her
Er nok gutt dette her
 
Back
Topp