Gjett om knotten ble glad... :D

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Plutselig kom pappaen på besøk rett før sengetid for han hadde glemt noe greier når han var der på fredag. Og gjett om Ravn Kenneth ble glad for å se pappaen sin :P Blir helt i 100 hver gang han treffer pappaen jo!

Veeeldig facinert av den fyllesyke pappaen sin.. Lå bare sånn og stirra på ham i hvertfall 15 min før han gjor noe:P

Koslig da - klart han blir glad for å se pappan sin [:D]

Vi har også den bamsen som synger og prater ved å trykke på hender, føtter og ører - det er en favoritt her [:D]
Eneste jeg ikke liker ved den er at den begynner å prate av seg selv innimellom og når jeg er alene om nattan og den begynner å prate skvetter jeg sånn og innbiller meg at det er noen her hehehe

Jaaa ^^ flinke "mannen" som kommer masse på besøk utenom de gangene han har Ravn selv, og sender melding osv hver dag for å spørre hvordan det går med ham :P kan ikke gå glipp av noe nei :P

ORIGINAL: **tvilling85**

Vi har også den bamsen som synger og prater ved å trykke på hender, føtter og ører - det er en favoritt her [:D]
Eneste jeg ikke liker ved den er at den begynner å prate av seg selv innimellom og når jeg er alene om nattan og den begynner å prate skvetter jeg sånn og innbiller meg at det er noen her hehehe

hehehe jaaaa den er skummel :P Derfor er skruer jeg den av hver kveld etter småen har lagt seg så slipper jeg å bli vettskremt

ORIGINAL: Mitsukai

ORIGINAL: **tvilling85**

hehehe jaaaa den er skummel :P Derfor er skruer jeg den av hver kveld etter småen har lagt seg så slipper jeg å bli vettskremt

haha det gjør jeg også [:D] I går holdt jeg på å glemme det, og så begynte den å prate mens jeg så på TV og da skyndte jeg meg å skru den av [8D]
Jadaaa..er ikke bare bare å ble skremt av en bamse [8D]

ORIGINAL: Mitsukai

Jaaa ^^ flinke "mannen" som kommer masse på besøk utenom de gangene han har Ravn selv, og sender melding osv hver dag for å spørre hvordan det går med ham :P kan ikke gå glipp av noe nei :P

Så bra at han tar initiativ, er dessverre ikke alle fedre som er slik, og i alle fall ikke når de er så unge. Det er positivt [:)]

ORIGINAL: Moradi

Så kosligt [:D]

Så koselig,både for sønn å pappa [:D]

ORIGINAL: schatzi

Så koselig,både for sønn å pappa [:D]

Back
Topp