Gjett om jeg skvatt da!

FancyPants

Forumet er livet
Jeg satt ute og tok en røyk i stad når B endelig hadde sovna. Hørte skritt i grusen, det er mørkt som fy på gårdsplassen. Regna med det var min kjære som kom fra jobb. Syns han brukte merkelig lang tid.. plutselig sto det en svær rev foran meg! Jeg hoppa jo himmelhøyt, vi bor midt i et boligstrøk! Reven skvatt om mulig mer enn meg stakkar, og beina inn i hagen til naboen! REV altså! Og den var STOR!

Ja, huff den røyken... Hadde jo så godt som slutta, men når det virkelig kniper så er den god å ha! Har jo hatt supersutring fra 16-23 i dag så da måtte jeg bare!
Tror nok kanskje at det var tennene som plaget B i dag. Han ville ikke spise eller noe.. Og dumme meg fatta ikke det før han endelig sovna da. Jeg var nesten litt irritert ford jeg trodde han bare skapte seg. [:o]

oi djises!!! 
en ræv faktisk!!

æ skvatt åsså her tiliere. snuppa slapp en explosjons fis..
hoppa i sofaen her!![8D]

Jeg fikk DEN svarte samvittigheten da, når jeg kom på at kanskje det var tenner. Han hadde jo sånne røde flekker i kinna og alt. Sa til sambo at vi hadde hatt det skikkelig styrete, og han sa med en gang at det må være tennene. Til og med han skjønte såpass liksom..[8D]

her er det hjort rett utenfor vinduet her, har.. øh.. skvuttet(?).. flere ganger av det, så jeg kjenner godt igjen følelsen din, Fairy!!

Back
Topp