Gjett kjønn!

tror det blir jente siden jeg ser automatisk på jenteklær og har jentenavn klart, men vært artig med gutt siden samboeren har to jenter fra før, blir selvfølgelig glad uansett :) samboeren tror det blir gutt da. Blir spennende å se når h*n kommer til verden:)

Jeg er faktisk helt blank. Har ingen følelse verken ene eller andre veien. Hvis jeg må gjette nå, så sier jeg kanskje jente. :p

Jente, fordi vi la inn aksjer 3-4 dager før eggløsning (sambo reiste på jobb). Det er vel oppskriften på jente sies det ;)

Jeg trur jente siden jeg ønsker meg en gutt denne gangen. (Blir selfølgelig glad om det blir en jente til også )

Har to gutter og da heter det vel at sannsynligheten er stor for at dette også blir en gutt:) Må innrømme at jeg håper litt på at det blir ei jente...

Tror og håper mest på gutt ❤️ har jente fra før .. Blir glad uansett , men har en sterk tro på at det blir gutt nå .. Magefølelsen sier det hvertfall så da er det bare å vente til ul å se :)

Jeg har en sterk magefølelse på at det blir gutt :-) Blir første barnet så har ingen svangerskap å sammenligne med, men har bare alltid følt at første barnet mitt skal bli en gutt :-)
Blir spennende å se om jeg har rett :-) :-)

Jeg føler sterkt at det blir en gutt. Den følelsen har jeg hatt fra første stund... Dette blir vårt første barn så har ingen ting å sammenligne med hvordan svangerskapet er... Blir glad uansett gutt eller jente!! Pappen krysser muligens fingrene litt ekstra for gutt.... Og så har min svigerinne nettopp fått en gutt og to av mine nærmeste venninner som er på samme alder med meg og vi har vært venner siden vi ble født da foreldrene våre er beste venner. Så hadde vært kjekt å fortsette at våre barn ble gode venner fra første stund.

Jente. Har en fra før og syns det er fantastisk å være jentemamma! Føler på meg at jeg må vente lenge på gutten min... Lages mye jenter både på min og hans side. Bryr meg ikke fra eller til hva det blir egentlig. Koselig med jente sa de blir ganske tette (2 år mellom) men også stas med gutt siden vi har jente fra før :-)

Jeg trur jente siden jeg ønsker meg en gutt denne gangen. (Blir selfølgelig glad om det blir en jente til også )

Egentlig litt sånn jeg kjenner det også :)

Gutt, siden formen er så bra :)
Har en av hver og formen ligner på den formen jeg hadde når jeg gikk gravid med gutten min.

Trodde jeg også skulle kjenne noe sånn, etter to veldig like jentesvangerskap, og et helt annerledes guttesvangerskap. Men til nå er det blanding av disse, så er forvirret foreløpig :p

Jeg var sååå sikker på at det var gutt med den første at jeg trodde de spøkte på oul da de sa det var jente!! Så jeg stoler ikke på magefølelsen, men tror gjerne det er en liten frøken denne gangen også

Jeg ønsker meg både gutt og jente, men tror at jeg venter ei jente av ren magefølelse. Blir spennende å se om magefølelsen har rett :)

Gutt:) Ifølge kinesisk kalender ihvertfall :)

Back
Topp