Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror gutt! Har vært gravid to ganger før. Ene gangen gikk jeg dessverre ikke lenger enn uke 12. Da hadde jeg hypermesis. Det var jente! Andre gang var med sønnen min. Da var jeg ganske dårlig, kastet opp en del. Denne gangen er jeg veldig trøtt og småkvalm. Ikke i nærheten av første gangen. Tipper derfor gutt
Tror jente denne gangen. . Tenker rosa hele tiden osv. +litt mer hormonell denne gangen og litt mer kvalm men forløpig ingen oppkast.. så har litt jente følelse denne gangen,men herregud kjønn har ikke så mye,griner ikke om det er gutt til
Har hele tiden tenkt at jeg ikke har peiling, men denne helgen har jeg plutselig fått en sterk følelse på at det er en jente Da jeg snakket med min mor i går sa hun og at hun tror det er en jente Blir jo fornøyd uansett hva det er da!
Jeg vet ikke. Har egentlig alltid trodd at jeg skulle få to gutter. Har engutt i fra før, men nå sier følelsen at det like gjerne kan ligge ei lita jente i magen men blir like glad uansett