Gjett kjønn!

Trur gutt.. men aner ikke;) Med første trudde jeg jente, men ble gutt. Med andre trudde jeg gutt men fikk jente... :) Er kvalm og trøtt. Lite andre symptomer; )

Går ifra jente til gutt hele tia. Spiser i et sett. Lite kvalm. Lavt bt. Sliten. HORMONELL!!! Gått opp et par kilo allerede. Ømme/større bryst.Har aldri vært gravid før så har ikke noe å sammenligne med.

Vanskelig å si. Første tanken var gutt. Har blitt mye tidligere og verre kvalm enn sist gang (da fikk jeg jente). Men er usikker. Men vi får bare vente og se. :)

Jeg tror jente da jeg har fått veldig mye kviser noe jeg ikke fikk med guttene mine:)

Var helt sikker på gutt sist og det ble gutt, har samme følelsen denne gangen :)

Tror gutt :) Av symptomer er jeg kvalm, trøtt og har ømme pupper. Og en del mensmurringer. Med jenta vår var jeg ikke kvalm, hadde ømmere pupper, var trøttere og hadde ca like mye mensmurringer. Da hadde jeg veldig jentefølelse, nå har jeg veldig guttefølelse. Blir spennende å se om det stemmer nå også :)

Tror jente pga kvalmen :) men har ikke noe magefølelse enda sånn sett.. Blir spennende å se om jeg fortsatt tror jente om noen uker ;) magefølelsen som kom før oul har stemt med de to andre ihvertfall :)

Hmm. Har en følelse på at det er jente. Hadde samme følelse med nr 1 og det stemte. Så vi får vente å se :)

Forrige gang tippet alle jente og vi fikk gutt. Nå tipper alle jente igjen, så da tipper jeg gutt hehehe :p

Forskjell fra nå og forrige gang er at da var jeg skikkelig kvalm, mens nå er jeg kun trøtt :)

Back
Topp