Gjett hvor mange sms jeg..*fasit og vinner i første innlegg*

monicabebe

Forumet er livet
Gjettekonkurranse altså!

(Jeg kan røpe såpass at vi har sendt færre enn vi pleier på grunn av at jeg har vært i Spania og Sverige)

Skriv det tallet du tror vi har sendt hverandre tilsammen fra 1.februar til nå

Actrine: 689
lenemor:530
anjalef: 700
namba: 934
nøste77: 521
flatula: 325
Råsa muffin: 875
*superberta*: 853
Elimor: 1010

_____________________________________________________________________________________________________________

Vinneren er: NAMBA med 934. Det riktige svaret var ved midnatt i går 922 meldinger[:D]

Vi pleier å skrive flere. Mens vi var gravide så bikket det faktisk nærmere 2000 på HVER, sykt i grunn. Men da hadde vi jo maaaaange nattetimer å skrive på også da!

haha.. dt hadde jeg glemt.. jeg som trodde vi hadde vært såååå flinke.....................[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

haha.. dt hadde jeg glemt.. jeg som trodde vi hadde vært såååå flinke.....................[:D]

Ja, det er en del færre, for det har jo gått bort nesten halvannen uke der jeg ikke har kunnet sende så mange...

ja, sant det...!! men.. jeg syns fortsatt vi har vært flinke.[8D][:D]men syns folk er trege med å gjette her[8D]

ja, sant det...!! men.. jeg syns fortsatt vi har vært flinke.[8D][:D]men syns folk er trege med å gjette her[8D]

Ja, er jo ikke så moro for oss å gjette. Vi vet det jo!

Jeg tror 689 stk[8D][:D]

jeg regner da at dere har hatt 25 dager sånn omtrentlig å sende meldinger på, og så tipper jeg at dere sender hverandre mellom 6 og 14 meldinger pr dag (vill gjetting altså). Jeg tipper 265 hver, altså 530

Jeg skriver opp gjettene deres øverst. Skal vi avslutte i morgen slik at flere kan være med?

vi avslutter i morgen når det passer fir deg monica[:D] skrev du opp antallet.. eller skal vi ta begge antallene?? det vi hadde da du sa du skulleha konk.. og det vi er oppe i i morgen.??[:D]

Hahaha[:D]...iogmed at dagen snart er slutt så kan vi ta tallet som gjelder når kl runder midnatt!

ORIGINAL: monicabebe

Hahaha[:D]...iogmed at dagen snart er slutt så kan vi ta tallet som gjelder når kl runder midnatt!

ja, jeg stemmer for den!![:D] dette blir morsomt.. eler.. kanskje ikke.. for det vil jo avsløre oss en gang for alle hvor lite liv vi har monica.. og ikke minst.. hvor avhengige vi er av hverandre......................[&:][8D]

ORIGINAL: monicabebe

ja, jeg stemmer for den!![:D] dette blir morsomt.. eler.. kanskje ikke.. for det vil jo avsløre oss en gang for alle hvor lite liv vi har monica.. og ikke minst.. hvor avhengige vi er av hverandre......................[&:][8D]

Ja, ser jo at folk allerede har tippet ganske så høye tall, så det er tydelig at de har fått med seg at vi sender en del beskjeder til hverandre...skjønner ikke hvor de har det fra

Jeg tipper 700.

Jeg tipper at dere vanligvis ligger på rundt tusen, men at det denne måneden har blitt "bare" 900.[8D] Jeg gjetter 934 av ingen spesiell grunn.[:D]

Jeg tipper på 521 jeg [;)]

325 [8D]

åh hælle måne!!! Hva slags regninger har dere på mobil da? Jeg skriver ikke tusen meldinger på en måned totalt jeg?!?

Juhuuu.[:D] Det var ikke mange i fra.

Back
Topp