Gjett hvilken sang

Elis84

Glad i forumet
Hendene går rundt og rundt hverandre, dadidadida... Buss... Dadidadids... Buss. Lå å sang med bevegelser i senga ikveld. Såå skjønn! :) Han synger også lille Petter edderkopp med bevegelsene. Dadidadidadida... Hatt... Dadidadidadida... Datt... Dadidadidadida... Hatt. Hehe

Herlig..

Samme her, + hode skulder kne og tå. Nynner og tar på kroppsdelene. Ang. hjulene på bussen, merket jeg at de synger flere vers i bhg, for hun skulle plutselig ha med hysj, hysj, hysj verset, hvor hun holder opp pekefingeren og hysjer :).

Haha, min synger ikke enda, men han gjør bevegelsene. Også har han begynt å danse og snurre rundt. Han snurrer en gang rundt og så sjangler han bortover for han blir svimmel! :)

Julia synger mer sånn "laaalaaadaaaadaaaammmmmm" og det er bare tonefallet som indikerer at hun synger egentlig, he he. Og så gjør hun bevegelsene til "lille petter edderkopp" og begynner å storle når jeg forstår hva hun gjør og begynner å synge. SÅ stolt av seg selv!

Og så skal hun holde meg i hendene og danse. Vi danser i vei rundt på stua og har det kjempegøy! :-)

Så herlig emoticon  Her har han bare prøvd å synge litt til Vennebyen, ellers er det lite sang her i gården!! gleder meg til han prøver seg her og!!

Er så artig når de begynner å syngeemoticon
Her går det i bæ bæ lille lam:)
Synger bæ bæ lille jam..litt nynning..jaja dadada na na na na na..hehe

Hehe, herlig!! Her har han nynna bake bake kake siden han var ca 8 mnd. Helt utrolig.. Mens nå synger han den. Synger også lille kattepus (synger vel mest puuus og mamman min). Elsker musikk og danser til hver låt han hører. emoticon

Så herlig, da hadde mammahjertet mitt smeltet helt om lille gjorde noe sånt her ( hun smelter det uansett på andre måter da hehe)

Back
Topp