Gjett hvem.............

Buble

Forumet er livet
som fikk omganssyken i natt......DJEEEEEEEZEZ, jeg hadde glemt hvor jævlig ekkelt det er[:'(][:'(]
Begge veier.....[:'(][:'(]Nå føler jeg meg rimelig slapp, men gudskjelov har jeg sluttet å spy[;)].

offa meg!! har du hjelp med guttene? 

ORIGINAL: TauZa

offa meg!! har du hjelp med guttene? 

Ringte foreldrene mine i natt som kom og hentet de på morgenen og leverte de i bhg. Så hadde de heldigvis mulighet til å hente de i bhg[:)] Regner med jeg har de på døra snart........

Off.. Grusomt!! Greit med snille foreldre i slike situasjoner [;)]
Masse god bedring!! [:)]

Nei, nå må det være nok for deg! [>:] Masse masse god bedring, så håper jeg du har vært nok syk for året 2011[>:][;)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ajajajaj [&:] Spying er grusferdig ekkelt! [&:]
God bedring Buble!!! [:o] [:)]

[:)]

Det vil visst ingen ende ta?? [:'(]

Godt du har foreldrene dine i nærheten. Heldigvis går den "sjuka" fort over, selv om den er verre en verst når det står på!!

Good bedring til deg lille venn!!![:)][:)]

Tusen takk damer...ser ut som det har roet seg. Orker ikke å spise så mye enda, men jeg har nok å ta av[8D][8D][8D] Så det går sikkert bra[8D] Ja, nå håper jeg at jeg har vært nok syk for 2011[:D]

Usjameg, først guttene og så du?! Snakker om flaks altså[:'(]
God bedring!
*Klemmepå*

ORIGINAL: Lene1986

Off.. Grusomt!! Greit med snille foreldre i slike situasjoner [;)]
Masse god bedring!! [:)]

[:)]

[:o][:o] Himmel, sier det bare... dere er virkelig uheldige altså med sykdom!! USJ [:'(] Bublizz - bli frisk!!!!!!!!!

[&:][&:][&:] hvordan har det gaatt naa da... kan ikke spm tegn paa min nye pc saa innbil deg ett[8D]

Back
Topp