Gjett hva villbassen min har begynt med nåååå da!?... Sukk

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Victor ble jo 6 mnd den 13 og gjett hva han har begynt med nå?
Ikke nok med at han krabber og sitter. Nå skal han opp og stå!
Mammahjerte er oppgitt! Gjett om han har kuler i hodet sitt a? :P

541479_10152151605700708_1613387449_n.jpg

Skjeeeeeeeeer a? :P

Så skjønn då! ♡ litt misunnelig! :P Har måtte kjøpt lekegrind no då :P for ho ruller rundt og rundt! Greit å kunne gå på do aleine! :P

babyjente 27 Juli ♡

Så utrolig søtt :)

Fødte en gutt 20. juli 2013

Så skjønn då! ♡ litt misunnelig! :p Har måtte kjøpt lekegrind no då :p for ho ruller rundt og rundt! Greit å kunne gå på do aleine! :p

babyjente 27 Juli ♡

Hahaha :P Han her har nesten slutta og rulle nå.
Bare farter rundt i huset og lever livet på jakt etter ledninger eller andre ting å dra i (som ikke er lov) :P
Han prøver å åpne lekegrinda si han klumsen her men det klarer han heldigvis ikke med det første. :P

Wow, han har det skikkelig travelt! :)

Her går det bare i rulling alle veier, hun skyver seg bakover og rundt seg selv, og heiser seg opp på kne. Og jeg syns det går fort nok :)

Victor ble jo 6 mnd den 13 og gjett hva han har begynt med nå?
Ikke nok med at han krabber og sitter. Nå skal han opp og stå!
Mammahjerte er oppgitt! Gjett om han har kuler i hodet sitt a? :P

541479_10152151605700708_1613387449_n.jpg

Skjeeeeeeeeer a? :P
Så søt❤️ artig med villbass❤️

Haha! Snakk om forskjeller på de små :) Utrolig hvor fort tiden går, spesielt når han er så tidlig ute ja :)

Ja, han er jo det. :) Men han har sååå dårlig tid.
Han fikk seg en straff for det i dag da han sto og holdt i sofaen med EN hånd!
Da bar det bakover og dunket den hodet inntil stuebordet på et vis. Løp og tok på kald klut men på feil sted...
Han hadde visst slått seg skikkelig over og bak øret (av alle steder). Så hjalp lite med min klut på bakhodet der jeg trodde han slo seg. :( Det gikk fort over da men de dunkene blir det nok en del av fremover...
Redda han x-antall ganger i dag stakkar...

Når lillesøsteren mon var liten skulle hun rett opp og løpe. Endte i mange knall og kræsj, og hun hadde jo også hatt hjerneblødning og blodpropp i hjernen kun 5 dager gammel, så endte med at hun sprangt rundt med polstra hjelm for at legen var redd for hodet hennes! Ungen erfrisk og fin da:) ingen varige men:)

Når lillesøsteren mon var liten skulle hun rett opp og løpe. Endte i mange knall og kræsj, og hun hadde jo også hatt hjerneblødning og blodpropp i hjernen kun 5 dager gammel, så endte med at hun sprangt rundt med polstra hjelm for at legen var redd for hodet hennes! Ungen erfrisk og fin da:) ingen varige men:)

Huff da.. Det var jo både trist og morsomt på en gang! Ser for meg en liten hjerteknuser med hjelm løpende rundt! :P

Min fikk seg en skikkelig kul her for to dager siden. Bak øret på en måte.. I dag skalla han panna si stakkar så fikk den røde streken midt i panna! Bare flaks det ikke slo hull... Huff...

Back
Topp