tretroll Forumet er livet VIP 6 Des 2006 #1 ......julekort fra hege79[;)] en kjempefin Flodeengel[:D] Tusen takk hege79, det var kjempefint[;)]
tullmusa Forumet er livet 6 Des 2006 #3 ORIGINAL: FrøkenFlode ......julekort fra hege79[;)] en kjempefin Flodeengel[:D] så snart jeg får lempa gubben bort fra den stasjonære får dere se bilde! Tusen takk hege79, det var kjempefint[;)] Så morsomt!! Det gleder jeg meg til å se![:D]
ORIGINAL: FrøkenFlode ......julekort fra hege79[;)] en kjempefin Flodeengel[:D] så snart jeg får lempa gubben bort fra den stasjonære får dere se bilde! Tusen takk hege79, det var kjempefint[;)] Så morsomt!! Det gleder jeg meg til å se![:D]
tretroll Forumet er livet VIP 6 Des 2006 #5 såg ikke den andre tråden før etterpå jeg, men nå er det på plass der også!!![:D]
tretroll Forumet er livet VIP 6 Des 2006 #8 trodde gubben skulle dø av latter når han såg flodeengelen[:D] passa skikkelig bra da[:D][:D][:D]
tretroll Forumet er livet VIP 6 Des 2006 #11 ORIGINAL: Karo Dødskult! Er det der FrkFlode en intern spøk eller? Njatja - gubben har kalt meg Flode fra den dagen jeg testa positivt - så da har jeg blitt flode da....
ORIGINAL: Karo Dødskult! Er det der FrkFlode en intern spøk eller? Njatja - gubben har kalt meg Flode fra den dagen jeg testa positivt - så da har jeg blitt flode da....