Gjett hva jeg har hørt...:)

mamma-T

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Sist jeg stikk gravid kjente jeg til tider lite liv og var en del usikker.
Så denne gangen har jeg bestilt meg en angelsound doppler;) Vil selvfølgelig gå til lege om jeg skulle bli bekymra, men kjenner det er litt godt å skulle kunne lytte selv av og til.
Fikk den i posten i dag, og måtte jo bare sjekke.

Ingen forventninger da jeg bare er 10+2 i dag, men der var hjertelyden :) Telte den til å være 156 slag i min, så definitivt ikke min egen lyd:)
Sitter å smiler for meg selv:)

Så gøy :) Hjertelyden er så herlig lyd <3

Så herlig :)

Så koselig! :)

Så deilig ! :)

Hadde/har doppler fra sist, men klarte aldri helt og roe meg med den dessverre.
Viste ikke om det var min egen puls jeg fikk inn eller hva det var noe. :P

Får prøve igjen denne gangen ;)

Fantastisk <3 Beste lyden som finne :)

Nå gleder jeg meg enda mer til ul i morgen :) må være fantastisk å få høre hjertet slår.

Nå gleder jeg meg enda mer til ul i morgen :) må være fantastisk å få høre hjertet slår.
hadde med meg mamma på UL i går for sambo kunne ikke ta fri fra jobb og vet hun hadde veldig lyst å være med sist svangerskap også :-) når hun satte på lyden så vi hørte hjerte så hadde både jeg og mamma tårer i øynene hehe det er så fantastisk :-)

Ja, det kan du absolutt gjøre:) En helt herlig lyd:)

Så herlig! Har også kjøpt meg det og har hørt hjertelyden opp til flere ganger! Like fantastisk hver gang! :love017

Jeg bestilte min på nettet. Jeg søkte bare på angelsound og fant en nettside som solgte slike! Kjøpte en doppler som viser hjerteslagene til babyen! Veldig fornøyd med den :)

Så deilig ! :)

Hadde/har doppler fra sist, men klarte aldri helt og roe meg med den dessverre.
Viste ikke om det var min egen puls jeg fikk inn eller hva det var noe. :p

Får prøve igjen denne gangen ;)

Når du får inn en puls, så kan du jo kjenne med fingre mot halsen din og kjenne at den samslår med din om det er din egen puls du har funnet. Din puls går rolig, dunk-dunk, rundt hvert sekund. Finner du babyen din sin, så går det sååå fort. Høres nesten ut som en tog når du hører det. Den går gjerne dobbelt så fort som din egen.

Fantastisk <3 Beste lyden som finne :)
Helt enig... Et spirende hjerte og barnelatter er fantastisk gode lyder.

Lykke2... Mye koster sånnt?

Helt enig... Et spirende hjerte og barnelatter er fantastisk gode lyder.

Lykke2... Mye koster sånnt?

Jeg betalte 295 kr + porto. Var ett tilbud fram til 1. april, tror det vanligvis er 395 for den. Vet det er en del som bestiller billigere på ebay, men jeg bestilte fra Norge. Kun dag fra bestilling til den lå i postkassen:)

Back
Topp