Gjett hva!:D

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Imorgen, kl 09.55, kan d godt hende vi får vite hva slags vesen som skjuler seg i magen!! Kjenner jeg er meget avslappet til det hele, ikke like redd for at "noe skal være galt" slik som sist.

Likevel, krysser fingre og tær for en nydelig frisk unge. Og håper h*n ligger og skræææææver :p

Åååå, så morro :D :D
Ska den 9 januar jeg, men blir jaga ut på slutten, for jeg skal ikke vite kjønn men det skal gubben.

Oi! Hvordan klarer dere det? Hehe, det hadde ikke vi klart iallfall. Da hadde en av oss røpa oss :o

Hehe, sambo er ganske bestemt. Men jeg vil ikke at han skal vite da, så kommer til å se at jm behøver ikke å anstrenge seg for å finne kjønn :P fordi kunn han ønsker å vite det :P

det blir spennede :D masse lykke til :) gubben vil også brått vite kjønnet her og tina pusen :p

Hoho :p Om jeg ikke hadde ønsket og vite kjønnet så hadde det nok blitt på samme viset her. Gubben er rimelig sta, og d er jeg og så vi hadde nok ikke kommet noen vei. Men er jo lett og røpe seg da, du kommer sikkert til og leite etter spor i alt han sier og gjør :p

Takk babymaker :) Vil du vite kjønn på UL?

Hehe, nææ. dette er siste barnet, å jeg er veeeldig innstilt på at jeg ikke vil vite kjønnet. vil ha den spenningen å nysjerrighten :D

Missunner deg litt at du klarer det :) Hadde planlagt det selv, helt til jeg ble gravid :p Hehe, aaalt for nyskjerrig!

Så koselig! Føler dagene bare snegler seg avgårde til vi skal på ul.. :p lykke til i morgen da :D

Missunner deg litt at du klarer det :) Hadde planlagt det selv, helt til jeg ble gravid :p Hehe, aaalt for nyskjerrig!

Hehe var innstillt på det, etter jeg fikk snuppa, da sa jeg at neste gang vil jeg ikke vite kjønn.
Mamma visste det ikke på noen av oss, å vi er 3 stk.
Så jeg SKAL Klare å holde meg:P hehe

Back
Topp