Gjester dåp/navnefest?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Hvor mange gjester inviterer dere til dåp/navnefest?
Begynte å skrive liste her.. 52 stk med stort og smått! Og enda har sambo flere han vil invitere.. blir helt svett ved tanken. Utelater vi noen og bare inviterer de nærmeste er vi nede i 34..
 
Her er det kun di nærmeste og da blir vi 28 stk tror jeg....
 
Blir noen å 30.. inviterer kun de nermeste :)
 
Blir litt over 20. Hva regner dere som nærmeste? Her blir det besteforeldre. Min og min manns søsken med koner og barn samt faddere med evt følge. Det holder
 
Blir litt over 20. Hva regner dere som nærmeste? Her blir det besteforeldre. Min og min manns søsken med koner og barn samt faddere med evt følge. Det holder
Med de nærmeste tenker jeg besteforeldre, foreldre, våre søsken med familier.. i sambo sin familie ber de søskenbarn og tanter og onkler av barnets foreldre, så hvis de skal med blir det heftig. Jeg ber ikke de på min side. Forskjellige tradisjoner for sånt og det gjør det litt vanskelig. Baller fort på seg. "Ber jeg den, må jeg be den.." osv...
 
Her blir vi ca 30 stk, vi inviterer faddere, våres foreldre, søsken, bedreforeldre, onkler og tanter og søskenbarn:)
 
Blir litt over 20. Hva regner dere som nærmeste? Her blir det besteforeldre. Min og min manns søsken med koner og barn samt faddere med evt følge. Det holder

Her er nærmeste søsken med familie og våre foreldre. Eller jeg ber ikke pappa.... Fadderne er blant di nærmeste..
 
Her blir faddere, tanter/ onkler, besteforeldre, oldeforeldre, og 3 venner av oss :D totalt 26 om alle kommer
 
Back
Topp