Gjesper barnet mye ?

x1x*HeffaOgMini*

Forumet er livet
I en lengre periode nå syntes jeg at mini har gjespet mye, tross for at han har sovet på dagtid.
Duppene hans er ca 30-45 min hver gang (hender de er 1 time), og han sover 2-3 dupper pr dag.
Ofte når han våkner virker han ikke uthvilt.
Han gjesper og kan sutre en del.

Idag slo det meg dette med vitaminer og mangler.

Han får svært variert kost, samt D vitaminer, linfrøolje og nattlysolje.

Er det mulig at de kan få mangler ?
Eller er gjesping sånn jeg beskriver det ovenfor vanlig for de små ?
Hvordan er det hos dere etter at barnet har sovet en dupp ?

Mathilde gjesper gjerne rett etter vi har stått opp om morran, selv om hun er klar for dagen og SKAL opp.. Ellers gjesper hun litt rett etter de to lurene. enda hun har sovet 1-2 t! Tror det er helt normalt jeg!

her har jo phillip begynt å sove 1 dupp bare og han begynner å gjespe rundt kl 16.30-17.00 og legger seg rundt 18.30 for natt.

Mathilde gjesper gjerne rett etter vi har stått opp om morran, selv om hun er klar for dagen og SKAL opp.. Ellers gjesper hun litt rett etter de to lurene. enda hun har sovet 1-2 t! Tror det er helt normalt jeg!

Godt mulig dette er normalt altså. De er jo ikke så store enda, og trenger nok mye søvn + at de opplever hverdagen annerledes nå som de fleste her inne kryper/krabber og reiser seg.

Idag hadde han sovet 45 min, og etter 1 times måtte han legges igjen.
Han bare gjespet etter å ha stått opp.

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

Godt mulig dette er normalt altså. De er jo ikke så store enda, og trenger nok mye søvn + at de opplever hverdagen annerledes nå som de fleste her inne kryper/krabber og reiser seg.

Åh såpass.. sov han lenge da da? kanskje han bare trengte mer søvn i dag?

alexandra gjesper også en del nå enn før,men kan godt være at det er pga de er så mye mer aktive nå forholdt før og sover litt mindre nå om dagen enn før?
nei jeg aner ikke,men her gjesper vi ivertfall i kor[8D] men jeg gjesper ivetfall fordi jeg er så utrolig sliten etter 2 ukers jobbing,men tror nok alexandra gjesper pga aktivitet[:)]

quote:

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

quote:

Åh såpass.. sov han lenge da da? kanskje han bare trengte mer søvn i dag?

Duppen jeg snakker om her var 2 duppen for dagen.
Så etter 1 time bar det ut i vognen for 3 duppen.

Back
Topp