*gjesp*

1rosa+1til?

Elsker forumet
Kl er nå hos meg 20.23 og alt har jeg lyst til å legge meg å sove[8|] Uff... Jeg pleier jo ikke å være klar for senga føre kl er 2300... Men nei da... De siste dagene har jeg vært i seng alt fra 20.00 til 22.00 hehe...

Og jeg sover kjempe godt om nattan og kan sove til langt ut på dagen. I dag var jeg ute av senga halv 10... Hjelpes hehe

Jeg har vært trøtt siden kl 16 idag jeg, men tør ikke legge meg å sove for da våkner jeg sikkert midt på natta å får ikke sove igjen. Men gleder meg til å legge meg

hihi gleder meg jeg oxo... ligge innat den gode og varme kroppen til sambo <3

[:D]

Jeeesp! Natta jenter!! Tror eg må kjøpe fruene på DVD,klarer jo ikke holde meg oppe!!!

har jeg lyst til oxo. men jeg kommer ikke til å gidde å se alle eprisodene om igjen[8|] Og jeg vet bare at jeg kommer til å ligge i senga og tenke at nå går ff og jeg ligger her hehe

ORIGINAL: nadja1986

hihi gleder meg jeg oxo... ligge innat den gode og varme kroppen til sambo <3

Ja, det er det beste av alt![:D]

ja nå er det ikke lenge til vi skal sove... ikke lenge igjen av tv kvelden...

gjeeesp

jeg er super trøtt også, men sov 2timer på sofaen fra 5-7, så holdt ut så fikk sett fruene på tv, så nå er det på tide å legge seg i senga...Trøtt nå og... Håper denne trøttheten snart går seg litt til! Føler jeg kan sove hvor som helst, når som helst...

ja er rå skummelt...bare sovner når å hvor...

skumelt når jeg tenner lys i hvertfall

Back
Topp