Gjesp!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Andre som er alvorlig trøtte om dagen? Er bare 5+3 og har lyst til å sove flere ganger om dagen. Å ha en på 2,5 år hoppende rundt kommer til å bli morsomt de neste ukene. Det samme hadde jeg sist, og da ga det seg i uke 12-14 engang

Hadde en periode med trøtthet i uke 5, men har gått over litt nå heldigvis. 6+1 i dag :-)

Veldig trøtt her og for tiden, 6+3 nå, og har en veldig aktiv 3,5 åring springende rundt her. Gleder meg til jeg begynner å fungere igjen :D

Jeg er også ekstremt trøtt og har en 2 åring i hus! Ganske slitsomt...

Jeg er! Har ei på syv mnd som nesten ikke sover på dagtid. Så jeg får ikke akkurat tid til å legge meg nedpå iløpet av dagen. Legger meg mellom 19-20.30 fordi jeg rett og slett ikke klarer å holde meg våken lengre. Jeg er 8+4 i dag

Kjempe trøtt :-/ Har sovet en del timer i går på formiddag og i dag før middagsbesøk :-/ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten mannen hjemme nå i påsken :-/ På tirsdag er det sfo og bhg igjen så da har jeg noen timer hjemme på dagtid for meg selv. Uken etter begynner jeg i jobb igjen og det gruer jeg meg til mildt sagt :-/ Er 5+2 i dag

Er skikkelig trøtt her også. Går bare å gjesper hele dagen. Har bare ligget på sofaen i hele påska, gruer meg til å begynne på jobb igjen :rolleyes:

Jeg er syyyykt trøtt! Sliten og kvalm. Vært Aleine hjemme med 1 1/2 åringen i 2 uker.. Enda en uke til pappaen kommer hjem. Kjenner det tar litt på. Også ferie da, ikke bhg på 14 dager;-)

Jeg er veldig, veldig trøtt.. Men har en ekstremt aktiv mammadalt på 1 år og syv mnd som ikke går i bhg, så blir litt dårlig tid til soving :(
Heldigvis er han inne i en sitte-i-sofaen-og-lese-bok-med-mamma-periode, så jeg kan noen ganger ligge og være halvhjerta involvert i lesingen ;)

Jeg er veldig, veldig trøtt.. Men har en ekstremt aktiv mammadalt på 1 år og syv mnd som ikke går i bhg, så blir litt dårlig tid til soving :(
Heldigvis er han inne i en sitte-i-sofaen-og-lese-bok-med-mamma-periode, så jeg kan noen ganger ligge og være halvhjerta involvert i lesingen ;)
Vi har bare to dager bhg. Å de dagene må jeg på forelesning:-p min er heldigvis også i en periode der han kan både leke selv og kose i armkroken en stund<3

Jeg er veldig trøtt, begynner med gjesping ca kl 12 hver dag. Har klart å unngå soving på dagen så langt, redd jeg ødelegger nattesøvnen enda mer. Men gruer meg til jobb ijen på tirsdag, lurer på hvordan det vil gå..:p

Er trøtt dagen lang, men varierer på hvor ille det er. Når kl begynner å nærme seg 20.00, så begynner jeg å bli dau sliten og sykt trøtt.
Idag har det ikke vært så ille, men fortsatt lite energi da :p

Var supertrøtt mellom uke 5 og litt ut i uke 6 tror jeg det var ca. Men gikk over, ikke fullt så trøtt lenger nå :-) Håper det varer. Krysser fingrene for at det ikke er langvarig hos deg heller!

Kjenner jeg er ganske så trett her jeg sitter på jobb og tar igjen to ukers fravær :P

Er også sliten og trøtt. Gleder meg til å få mer energi.. får bare ta det rolig på jobb :p

Har blitt skikkelig trøtt de siste dagene. Bare såvidt jeg klarer å holde øynene oppe om kvelden.. Sitter å sløver i sofaen nå også, vil så gjerne bare sove bittelitt.. |-O

Men leste forresten idag at vi som ruger, bruker mer energi på sofaen enn hva gubben gjør på en treningsøkt, så er vel normalt at man føler seg sliten ;-)

Back
Topp