Gjesp.........

Dorothy_1

Gift med forumet
ARGH, Er såh lei av og gå på do flere ganger om natta.
Er ca 3 ganger på do hver natt.
Men do gåingen er kanskje Ikkje det nøyaktige problemet, Det er heller det at når man kommer seg tilbake I senga såh blir man liggende lenge våken før man endelig sovner.
Og da går det kanskje 2 - 3 timer, Jeg våkner og må på do.
Og slik går det nesten hele natta, Og skal på jobb om dagen og må da være trett og sliten på jobb......
Er det flere som har det Slik..... ??????

Heisann.. Hadde det likedan, men det bedrer seg etterhvert.. Det er ett uvant trukk på blæra, men om ikke lenge så går det nok over.. Meeen, det kommer tilbake igjen på slutten da=) Det er en måte kroppen venner deg til med mindre søvn også, så kanskje det likevel er litt positivt?[;)]

Okey....
Jah, Det var det ei av venninene mine også mente, Hun har 2 små barn og sah at hun trodde det var fordi man skulle venne seg til og være mye våken før babyen kom...... [:D]

usj...hadde en skikkelig fly periode selv..og så ga det seg...men nå...ja...huff...nå flyr jeg i ett sett igjen.....hmfr...!!! og verre blir det nok!! Får dra med meg madrassen inn på badet...hehe!![:D]

Jeg løper fortsatt inn og ut av do. Og det har jeg gjordt siden uke 10. Så lite med søvn. Men jeg er sykemeldt pga det. For jeg skulle egentlig begynt på jobb kl 6 om morran. Men når man sover så lite som jeg gjør så må man prøve å få nok søvn.

Går å legger meg i 23 tiden. Flyr da på do støtt og stadig. Våkner kl 1200. så er jeg våken litt. Så er jeg som regel i senga igjen kl 1600 og sover til 1900. Så er det natta igjen i 23 tiden.

Så vil si jeg sover mye. Men når jeg sover er det lite med søvn. Alexander sparker, og blæra må tømmes. Så det er ikke så lett det der.

Men håper ikke du får det like ille som meg.

Lykke til[:)]

Ja, jeg har det også slik! Utrolig irriterende, og nå er liksom kroppen blitt vant til at jeg våkner om natten, så nå våkner jeg minst en gang om natten enten jeg må på do eller ikke! Før jeg ble gravid drakk jeg alltid et glass vann på sengekanten før jeg sovnet, og trengte ikke gå på do før om morgenen. Nå har jeg kuttet ut det glasset med vann rett før jeg skal legge meg, og må likevel på do minst en gang. Skikkelig plagsomt å få ødelagt nattesøvnen.

ja, det skal jeg si deg at jeg har akkurat det samme problemet! huff, det er et slit.. flere ganger om natta, det er så kjedelig når jeg skal opp klokka 6 på jobb.. blir så trøtt av det.. håper det bedrer seg fremover!

Back
Topp