Gjesp.... Våken kl 4 HVER DAG...

Ingeborgsofie

Andre møte med forumet
For ca 2 uker siden slutta vi å amme om natten. Noe jeg har fått inntrykk av er ganske sent? Ettersom han har runda året. Dette har gått fint helt til mannen dro vekk på jobb.. (Jobber i Nordsjøen, vekk 2 uker i strekk). Nå våkner nemlig lillegutt hver eneste natt kl. 4, og han nekter å sove. Han er fast bestemt på å få pupp, så han bare vrir seg vekk fra vannflaska. Råd? Har prøvd å legge han senere, men han våkner kl. 4 hver natt... Prøvd tidligere å..
Når mannen var hjemme kunne han gå inn hvis jeg ikke fikk han til å sovne, å da sovna han med en eneste gang.
Burde jeg slutte helt å amme om dagen også? Begynte i går å bare gi han 4 ganger om dagen, han drikker jo kumelk helt fint.
-frustrert og trøtt mamma...
 
Nå har ikke jeg amma på en go'stund..har flaskebarn. Her har vi slutta med flaske på dagen, men han får fortsatt en til legging og en på natta hvis han våkner..han våkner stort sett bare på natta hvis han har spist lite på dagen. Spiser gutten din mye vanlig mat på dagtid? Kan være han ikke får i seg nok på dagen til å vare natta gjennom? Kan nok være litt vanskelig at du skal inn på natta når du fortsatt ammer på dagen..da er jo melka fortsatt der og er noen som ikke roer seg når melkelukta er der uten at de får :)
 
Jeg kan fortsatt amme på natten. Han våkner som regel i 6 tiden, og da får han melk og sover videre til 8.. 4 er jo egentlig ikke natt da. Kan jo Vær han er sulten?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg kan fortsatt amme på natten. Han våkner som regel i 6 tiden, og da får han melk og sover videre til 8.. 4 er jo egentlig ikke natt da. Kan jo Vær han er sulten?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Alt før kl 6 er natt tenker jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Alt før kl 6 er natt tenker jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe ja. Jeg tenker egentlig at alt før 8 er natt ;-) Men om lillingen min sovner 1830 og våkner 5, så har han jo liksom sovet i 10,5 time. Da sovner han som regel ikke igjen om han ikke får en tår.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hehe ja. Jeg tenker egentlig at alt før 8 er natt ;-) Men om lillingen min sovner 1830 og våkner 5, så har han jo liksom sovet i 10,5 time. Da sovner han som regel ikke igjen om han ikke får en tår.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Natt er vel mellom 00-06 (i følge hs iallfall)

For når jeg ammet ene storebroren 00,03 og 06 så ammet jeg jo bare en gang i løpet av natten i følge deres skjema. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for svar :) jeg ser på alt før kl 6 som natt. Så da får han bare vann. Men om han våkner kvart på 6 er jeg ikke så streng at han må legge seg igjen :p Ringte helsesøstra vår, å ho sa det var riktig å bare holde seg sterk, så kom han til å skjønne etter hvert. :) han spiser godt igjennom dagen, så det var bare den tilvennings perioden som var litt vanskelig. Og det at pappaen plutselig forsvant igjen, det er litt vanskelig å forstå for en liten tass :p slutta å amme om dagen i går, å da sov han igjennom hele natten. Våkna kl 6 i dag, så da fikk han komme inn i senga mi å få seg litt pupp :D så nå har frustrasjonen gått over til lettelse :)
 
Back
Topp