gjesp så var det søndag

Fru+2

Forumet er livet
Ha ikke vært noen god natt, når vi skulle lege oss hørte vi vedlig god musikken fra amcar- treffet.
Da vi netsen hadde sovnet våknet chr, vannkopper, klør og klør, fikk smørt han inn, men han ville ikke sove igjen. skulle ha alt og alt var galt.
Fikk roet han ned til slutt så han sov han 4-7 så var det igang med smøring.
Får håpe de gir seg snart, mammaen er ikke helt i slaget etter kattebitet og abtibiotikakur.

Så her blir det en rolig søndag, skal en liten tur til Tangen, småbruket vårt 5 min unna, chr liker å være der.

Stakkars Christian - håper han snart føler seg bedre. Og du også selvsagt - er det fremdeles rødt og hovent eller?

Her har det også vært en litt slitsom natt - August vekket meg halv fire (!), og ville ikke sove igjen. Sendte G inn til han for å prøve å roe han ned litt før halv fem, og først nærmere fem var det stille... da var det heldigvis stille til sju, så vi fikk sovet litt igjen

Har vært en grå og kjedelig dag, så det har blitt mye tv-titting og sløving på oss. August fikk brått feber i ettermiddag/kveld, så nå ligger han ute i vogna og sover... og så han som skulle hatt kveldsmat, det er jo leggetid for han om under en time? Nåja, han får sove ute, og så håper vi på en rolig natt og kveld - jeg er sliten etter en uke med alt for tidlige morgener.

Stakar Christian!! Ønsker han masse god bedring håper plagene gir seg!

Her har ver vert på agillity i dag. Ungene helt i hundre av å se hundene i aksjon! Så har vi grillet med en kompis av mannen og familien hans! Kjempekoselig!

Nå har Solveig campet og lagt seg i teltet på gangen oppe.. det var veldig stort og jeg er spent på hvordan natten blir!

Back
Topp