Gjerrig hemmelig venn?

Sinique

Elsker forumet
Føler meg nesten slik jeg. Så mange som har sendt så mye til sine hemmelige venner, så mange plagg, fantastiske kort og i det hele tatt. Jeg er kjempefornøyd med det jeg sendte til min hemmelig venn, men får helt dårlig samvittighet av å se på alt det flotte alle andre mottar.

Det er sånn at dette opplegget er mer ment som en oppmerksomhet til de vorende mødrene som er med, enn hvem som får mest ut av pengene, ikke sant?

Eg har kun kjøpt 1 ting, men var inne på tanken at det var kanskje litt dumt, for då vart det jo berre 1 ting.. men eg veit jo sjøl at eg har brukt den prisen som vi vart enige om. Og den som mottar gaven vart no iallefall fornøgd, sa ho iallefall! Pakke i posten ER pakke i posten! Om det ligg 1 eller 4 ting inni er nett da same for min del! [;)]

Noen kan jo kanskje også bo i mer sentrale strøk med mere salg? Evt. ha litt flaks?
Så man kan jo ikke tenke slik akkurat - synes jeg :)

ORIGINAL: *ceccemor*
håper og tror at alle blir fornøyde med det de får... synes dette er et kjempe koselig og morsomt
konsept,og håper vi kan gjøre det flere ganger!![:D]

Ja, det gjør jeg også [:D]

Jeg har heller ikke kjøpt noe mye. Jeg bor jo rett ved 3 store kjøpesentre, så var heldig og vandret inn på et salg i en av babyavdelingene. Men det ble jo ikke så mye likevel, ikke snakk om masse klær, sko, luer osv osv :P

Back
Topp